Порядок поставки (передачі) товарів здійснюється з моменту дії Договору до 31.12.2025 року згідно поданих заявок, крім вихідних та святкових днів (з 08 год 00 хв до 12 год 00 хв транспортом Постачальника). У зв’язку із нестабільною роботою навчальних закладів (офлайн/онлайн), яка залежить від безпекової ситуації у закладах освіти на фоні військової агресії РФ, для уникнення випадків псування продукції, постачання продукції може здійснюватися дрібними партіями в день використання товару, замовлення при цьому можуть бути подані з терміном їх виконання - три години. Поставка здійснюється за адресами закладів підпорядкованих Відділу освіти Володарської селищної ради.Постачальник відповідає за належну якість Товару, а також зобов'язаний засвідчити його якість належними підтверджувальними документами (копії документів про відповідність Товару державним стандартам (технічному регламенту), дійсними на момент поставки Товару.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 912 100 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Відділ освіти Володарської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 43956533 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гоцалюк Олена Михайлівна |
Телефон: | +380456951580 |
E-mail: | osvitavol@ukr.net |
Місцезнаходження: | 09301, Україна, Київська область,Білоцерківський р-н, селище Володарка, вул. Коцюбинського, будинок 13 |
0 |