Закупівлю оголошено - 06-01-2025, 17:25. Дата останніх змін - 06-01-2025, 17:25

Молоко коров'яче

Молоко коров'яче... Державна закупівля - UA-2025-01-06-006784-a Молоко коров'яче від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕРЕГІНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 1/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-06-006784-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-06-008868-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-01-2025, 17:25
по 09-01-2025, 18:00

Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 та постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу. Строк поставки Товару: по 31.12.2025 р. Доставка товару здійснюється своєчасно без всяких відхилень за адресами закладів дошкільної освіти: 1. Заклад дошкільної освіти Перегінський дитячий садок «Веселка» Перегінської селищної ради , Адреса:77662, Івано-Франківська обл, Калуський р-н, с-ще.Перегінське. вул. Січових Стрільців,46 2. Заклад дошкільної освіти Перегінський дитячий садок «Едельвейс» Перегінської селищної ради , Адреса:77662, Івано-Франківська обл, Калуський р-н, с-ще.Перегінське. вул. Січових Стрільців,11 3. Заклад дошкільної освіти Небилівський дитячий садок «Любисток» Перегінської селищної ради, Адреса:77662, Івано-Франківська обл, Калуський р-н с.Небилів.вул. Шевченка 18б. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника один раз на тиждень. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника (чи в месенджері за телефонним номером (через Viber, WhatsApp, Telegram)), зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
144550
144 550 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕРЕГІНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44133477 Досьє YouControl
Контактна особа:Пилипів Юлія Михайлівна
Телефон:380980973022
E-mail:uliyapu@gmail.com
Місцезнаходження:
77662, Україна, Івано-Франківська область,смт Перегінське, вул.Сагайдачного, будинок 26
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче

2 950
кілограм
77662 , Україна , Івано-Франківська область , смт Перегінське , вул.Сагайдачного, будинок 26 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендФРАНКІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОДАктивна06-01-2025, 17:25
ВидультрапастеризованеАктивна06-01-2025, 17:25
Упаковкапляшка картоннаАктивна06-01-2025, 17:25
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна06-01-2025, 17:25
Маса неттовід 1000 до 1000грамАктивна06-01-2025, 17:25
Масова частка жирувід 2.6 до 2.6відсотокАктивна06-01-2025, 17:25
Наявність кришки (закрутка або клапан)НіАктивна06-01-2025, 17:25
Без лактозиНіАктивна06-01-2025, 17:25
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 17:25:41
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 17:25:36
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ