Закупівлю оголошено - 06-01-2025, 16:56. Дата останніх змін - 06-01-2025, 16:56

М'ясо

М'ясо... Державна закупівля - UA-2025-01-06-006377-a М'ясо від замовника Заклад дошкільної освіти (ясла-садок)№4 "Сонечко" Сарненської міської ради від 1/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-06-006377-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-06-007841-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-01-2025, 16:56
по 09-01-2025, 00:00

Потреба на 2025 рік

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
138500
138 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Заклад дошкільної освіти (ясла-садок)№4 "Сонечко" Сарненської міської ради
ЄДРПОУ:37261345 Досьє YouControl
Контактна особа:Гусарук Наталія Аркадіївна
Телефон:380982261145
E-mail:nataligusaruk@gmail.com
Місцезнаходження:
34500, Україна, Рівненська область,Сарни, ВУЛИЦЯ ДЕМОКРАТИЧНА, будинок 44
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лопатка свинна без кістки, охолоджена, ДСТУ 4590

200
кілограм
34502 , Україна , Рівненська область , Сарни , ВУЛИЦЯ ДЕМОКРАТИЧНА, будинок 44 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термічний станохолодженеАктивна06-01-2025, 16:56
Відповідність стандартуДСТУ 4590Активна06-01-2025, 16:56
Частиналопатка без кісткиАктивна06-01-2025, 16:56
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143

500
кілограм
34502 , Україна , Рівненська область , Сарни , ВУЛИЦЯ ДЕМОКРАТИЧНА, будинок 44 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термічний станохолодженеАктивна06-01-2025, 16:56
ЧастинафілеАктивна06-01-2025, 16:56
З шкіроюНіАктивна06-01-2025, 16:56
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна06-01-2025, 16:56
Наявність кістокНіАктивна06-01-2025, 16:56
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:52:09
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:06-01-2025, 16:50:03
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться за фактично поставлений товар, шляхом оплати Покупцем після надання Постачальником видаткової накладної. Прийом товару по закладу підтверджується видатковою накладною про приймання товару. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних на протязі 30 банківських днів
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ