Період оскарження умов закупівлі - по 11-01-2025, 00:00
Коров"яче молоко сире (код за ЄЗС ДК 021:2015:03330000-3 Продукція фермерського тваринництва) 1. Найменування замовника: Любецький психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації . 1.1.Місцезнаходження замовника: Україна, 15088; Чернігівська область, Чернігівський район,селище Пересаж,вул..Квітнева,1 . 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб , фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189914. 1.3.Категорія замовника : 3 (підприємства,установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 740 280 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 402,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Любецький психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03189914 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://gplubech.cg.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Мажуга |
| Телефон: | +380464148410 |
| E-mail: | mazhugaoksana9@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 15088, Україна, Чернігівська область,Чернігівський район, селище Пересаж, вул. Квітнева, будинок 1 |
3 |
Згідно з Додатком 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1.1. Документи, що підтверджують право користування (володіння/розпорядження) Учасником автотранспортом, що буде задіяний в постачанні товарів. Скан-копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. 1.2. Чинні Документи, що підтверджують правові підстави проведення санітарної обробки автотранспортного (их) засобу (ів) яке буде задіяно для зберігання та постачання товарів (скан-копії). 1.3.На виконання вимог статей 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: - підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку (надається у довільній формі) або лист пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідного документу; - експлуатаційний дозвіл для операторів ринку, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. * Наявність в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується копіями документів, які дають учаснику право користування ним до 31.12.2025 року або пізніше. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2.1. Довідка з інформацією щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації: код за ЄЗС ДК 021:2015: 03330000-3 - Продукція фермерського тваринництва, назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента за формою таблиці 2. 2.2. Копія виконаного договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору. 2.3. Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів). *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний (завершений) договірза яким учасник постачав товар відповідно до предмету закупівлі:код за ЄЗС ДК 021:2015: 03330000-3 - Продукція фермерського тваринництва(або один із перелічених предметів закупівлі).Для договорів укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII Таблиця 2 Інформація про досвід виконання аналогічного договору № з/п Найменування контрагента Номер договору та короткий опис предмета договору Дата укладання та строки (терміни) виконання за договором Сума (вартість) договору (грн. з (без) ПДВ) Стан виконання Контактні дані контрагента (телефон, факс, місцезнаходження) 1 2 3 4 5 6 7 Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників , передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 ( далі – Особливості) , якщо замовником під час розгляду тендерних пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності інформації та /або документах , що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/ або подання яких передбачається тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій , повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати : 1. Документи, що підтверджують право користування (володіння/розпорядження) Учасником автотранспортом, що буде задіяний в постачанні товарів. Скан-копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. 2. Чинні Документи, що підтверджують правові підстави проведення санітарної обробки автотранспортного (их) засобу (ів) яке буде задіяно для зберігання та постачання товарів (скан-копії). 3. підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку (надається у довільній формі) або лист пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідного документу; 4. експлуатаційний дозвіл для операторів ринку, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. * Наявність в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується копіями документів, які дають учаснику право користування ним до 31.12.2025 року або пізніше. 5. Довідка з інформацією щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації: код за ЄЗС ДК 021:2015: 03330000-3 - Продукція фермерського тваринництва, назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента за формою таблиці 2. 6. Копія виконаного договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору. 7. Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів). *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний (завершений) договірза яким учасник постачав товар відповідно до предмету закупівлі:код за ЄЗС ДК 021:2015: 03330000-3 - Продукція фермерського тваринництва(або один із перелічених предметів закупівлі).Для договорів укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII Таблиця 2 Інформація про досвід виконання аналогічного договору № з/п Найменування контрагента Номер договору та короткий опис предмета договору Дата укладання та строки (терміни) виконання за договором Сума (вартість) договору (грн. з (без) ПДВ) Стан виконання Контактні дані контрагента (телефон, факс, місцезнаходження) 1 2 3 4 5 6 7
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.