Закупівлю оголошено - 03-01-2025, 15:19. Дата останніх змін - 03-01-2025, 15:19

Масло солодковершкове 72,5%, ДСТУ 4399

Масло солодковершкове 72,5%, ДСТУ 4399... Державна закупівля - UA-2025-01-03-005500-a Масло солодковершкове 72,5%, ДСТУ 4399 від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 1/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-03-005500-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-03-006701-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-01-2025, 15:19
по 08-01-2025, 00:00

УВАГА - якість продукції буде вибірково, на протязі року перевірятись в спеціалізованих лабораторіях!!! НЕ ДОПУСКАЮТЬСЯ СПРЕДИ та інший неякісний товар. При невиконанні умов договору будуть застосовуватись штрафні санкції, як прописано в договорі. Графік постачання: січень-грудень 2025 року. Орієнтовно - два рази на тиждень, партіями, згідно попередніх заявок Замовника на протязі 3 (трьох) діб з дня отримання замовлення. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ТУ та ДСТУ. Сертифікат якості, відповідності або інший подобний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами,повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. У посвідченні про якість наводиться найменування підприємства – виробника, дата відвантаження, найменування і сорт продукту, вид упаковки, дата і час виготовлення, умови зберігання, термін зберігання і відповідність певній нормативній документації. Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями , які додаються до кожної видаткової накладної. Товар повинен передаватись в установу в неушкодженій упаковці, яка відповідає характеру, забезпечує цілісність товару та збереженню його якості під час транспортування. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 90% від загального терміну зберігання. Термін придатності повинен бути вказаний в супровідній документації. Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом Постачальника згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Водій та особи, що його супроводжують, повинні мати санітарну книжку з відміткою, дійсною на момент кожного завозу кожної партії товару та представляти за вимогою замовника та забезпечені санітарним одягом. Ціни вказуються за один кілограм товару (з ПДВ) з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари. Місце поставки товару: м. Житомир, вул. Шевченка, 2, харчоблок лікарні. Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
455000
455 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:42789136 Досьє YouControl
Контактна особа:Аліна Корзун
Телефон:+380674141791
E-mail:tmo2_alina@ukr.net
Місцезнаходження:
10004, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Масло солодковершкове 72,5%, ДСТУ 4399

1 300
кілограм
Україна , Житомирська область , м. Житомир , вул. Шевченка, 2 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУДСТУ 4399Активна03-01-2025, 15:18
ВидсолодковершковеАктивна03-01-2025, 15:18
БезлактознеНіАктивна03-01-2025, 15:18
Вміст жиру72.5відсотокАктивна03-01-2025, 15:18
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 15:19:43
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 15:18:42
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ