Учасник процедури закупівлі, пропозиція якого визнана переможною, впродовж 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, має надати Замовнику шляхом направлення на електронну пошту Замовника завірені належним чином наступі документи та/або інформацію: 1. Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 2. Витяг з реєстру платників єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість або довідку про ненадання вказаних документів. 3. Договір з акредитованою лабораторією на дослідження продукції на 2025 рік. 4. Рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей видане на ім’я учасника процедури (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». 5. Договір та акти виконаних робіт (не раніше листопада 2024 року) на дезінфекцію складського приміщення, автотранспортних засобів, що застосовується для перевезення продуктів харчування. 6. Дійсна довідка, що підтверджує здійснення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі (періодичність здійснення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але не рідше ніж один раз на десять днів). 7. Акт Держпродспоживслужби, виданий на ім’я учасника процедури на складське приміщення, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника. Акт повинен бути без виявлених порушень та виданий не раніше другого півріччя 2024 року. 8. Акт Держпродспоживслужби на складське приміщення виданий на ім’я учасника процедури та транспортні засоби (на учасника процедури або надавача транспортних послуг, послуг з перевезення за даною закупівлею) , складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. Акт повинен бути без виявлених порушень та виданий не раніше другого півріччя 2024 року. 9. Сертифікат відповідності, виданий акредитованим НААУ органом сертифікації на буряк столовий свіжий, капусту білоголову свіжу, моркву свіжу, цибулю ріпчасту свіжу, яблука врожаю 2024 року, про відповідність таким показникам безпеки: нітрати, токсичні, радіонукліди та пестициди, відсутності ГМО. Документ повинен бути отриманий не раніше грудня 2024 року. 10. Протокол випробування або експертний висновок, виданий акредитованим НААУ органом сертифікації на буряк столовий свіжий, капусту білоголову свіжу, моркву свіжу, цибулю ріпчасту свіжу, яблука врожаю 2024 року, про відповідність таким показникам безпеки: нітрати, токсичні, радіонукліди та пестициди, відсутності ГМО на підставі якого був виданий сертифікат відповідності. Документ повинен бути отриманий не раніше грудня 2024 року. У разі ненадання Замовнику таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову Учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника. Пересилка документів (в обидві сторонни) в рамках процедури закупівлі здійснюється за рахунок учасника.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 137 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальна установа "Будинок милосердя "Затишок" КМР |
ЄДРПОУ: | 26508701 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Радевич Олена Володимирівна |
Телефон: | +380681828991 |
E-mail: | zatushok.ku@gmail.com |
Місцезнаходження: | 50089, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, вул.Ботанічна, будинок 16 А |
0 |