Закупівлю оголошено - 03-01-2025, 12:12. Дата останніх змін - 03-01-2025, 12:12

Горошок зелений заморожений,Овочева суміш заморожена,Суміш фруктово-ягідна, заморожена,Капуста квашена, сорт перший,Вишня без кісточки заморожена,Сушені абрикоси цілі, без кісточок, сорт перший, від 25мм,Огірки солені, сорт перший,Томати солені, сорт перший,Родзинки сушені світло-коричневого кольору, сорт вищий, розмір середній,Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494,Паста томатна 25%, сорт перший,Чорнослив сушений, без кісточки, сорт перший, розмір середній,Кукурудза зерно заморожена,Ядра волоських горіхів, четвертинки, першого сорту

Горошок зелений заморожений,Овочева суміш заморожена,Суміш фруктово-ягідна, заморожена,Капуста квашена, сорт перший,Вишня без кісточки заморожена,Суше... Державна закупівля - UA-2025-01-03-002886-a Горошок зелений заморожений,Овочева суміш заморожена,Суміш фруктово-ягідна, заморожена,Капуста квашена, сорт перший,Вишня без кісточки заморожена,Сушені абрикоси цілі, без кісточок, сорт перший, від 25мм,Огірки солені, сорт перший,Томати солені, сорт перший,Родзинки сушені світло-коричневого від замовника КЗО "НВК" Вальдорфська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок" ДМР від 1/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-03-002886-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-02-008255-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-01-2025, 12:12
по 08-01-2025, 00:00

2. УМОВИ ПОСТАВКИ 2.1. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. 2.2. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 дні до терміну поставки письмово. 2.3. Частота та обсяг завозу товару і продовольчої сировини повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад освіти. 2.4. Кількість і асортимент товару визначається відповідно до потреби Замовника в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації, зазначеної у додатку № 1 до цього Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору. 3. ПРИЙОМ ПО ЯКОСТІ ТА КІЛЬКОСТІ 3.1. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає ДСТУ, постанові Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами та доповненнями), тощо. Якість товару, що постачається, повинна відповідати державним стандартам, сертифікатам якості товару та мати належний (не прострочений та такий, який дозволяє використати товар за призначенням у необхідний для Замовника строк) термін реалізації. 3.2. Кількість товару має відповідати Заявці Замовника, упаковка – санітарно-гігієнічним нормам. 3.3. У випадку виявлення неякісного товару після отримання, виклик представника Постачальника та заміна товару є обов’язковим. 3.4. Якісний прийом товару здійснюється Замовником у відповідності до законодавства. 3.5. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/або знищення його на період постачання до прийняття Замовником. 3.6. Оцінка якості товару і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. 3.7. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість товару – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання (для товарів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах). 3.8 Для підтвердження відповідності постачальника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Постачальнику на момент укладання договору необхідно надати наступні документи: - Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей та на ім’я Перевізника,якщо надаються послуги перевезення, який(і) виданий(і) акредитованим органом з оцінки відповідності . - Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей; - Сертифікат на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей; - Сертифікат на СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей; - Копія чинного сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання(ДСТУ ISO 28000:2008 виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Постачальника. - Чинний Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий на ім’я Постачальника . Сфера сертифікації – виробництво, торгівля, складування, зберігання, транспортування - якщо учасник є виробником предмету закупівлі або торгівля, надання послуг складування та зберігання, іншої допоміжної діяльності у сфері транспорту – якщо учасник не є виробником товару - Документ Держпродспоживслужби, виданий Постачальнику не раніше 2024 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, із відсутністю фактів виявлених порушень. - Копія акту складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти невиробниче та/або складське приміщення та транспортування. - Документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженими органами (надається на складські приміщення) - Документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженим органом (надається на транспортування) 3.9. Терміни реалізації визначаються підприємством-виробником або підприємством-постачальником УМОВИ ОПЛАТИ 4.2. Будь-які розрахунки за цим Договором здійснюються у національній валюті України – гривні. 4.3. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін. В період дії цього договору ціни на товар не змінні, крім погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Постачальник надає відповідні висновки аналізу ринку та цін в регіоні, надані компетентними державними органами (регіональними відділеннями торговельно-промислової палати, статистичні довідки) виданих на ім’я Постачальника. Вищезазначені документи мають обов’язково містити інформацію про середньо ринкову ціну за одиницю товару на день подання письмового звернення. На підставі отриманих документів Сторони укладають додаткову угоду до Договору щодо зміни ціни за одиницю товару (шляхом коригування кількості товару) та викладення Додатку № 1 (Специфікації) цього договору у новій редакції. 4.4. Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. 4.5. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. 4.6. Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами видаткової накладної, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 4.7. Будь-які штрафні та оперативно-господарські санкції у випадку, передбаченому пунктом 4.5 цього Договору, до Замовника не застосовуються. 5. ПОСТАВКА ТОВАРІВ 5.1. Товар постачається протягом одного календарного дня з дня заявки від Замовника, протягом 2025 року щотижня з 7.00 до 16.00 годин, транспортом Постачальника згідно заявки Замовника. 5.2. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально облаштований для перевезення товару, визначеного у додатку № 1 до цього Договору, має санітарний паспорт та відповідає іншим вимогам. 5.3. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар. 5.4. Постачальник за цим Договором здійснює поставку та відвантаження товару за адресою: Вальдорфський НВК, проспект Олександра Поля, 133, м. Дніпро, 49055. 5.5. Товар поставляється Постачальником відповідно графіку та маршруту постачання, які узгоджуються сторонами під час укладання договору. 5.6. Постачальник зобов’язаний одночасно з товаром передати Замовнику документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору, та нормативно-правових актів, а саме: декларація виробника та/або сертифікат якості на товар (оригінал або копія) та /або протокол дослідження (випробувань) та/або Експертний висновок про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа, виданого на ім’я Постачальника акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією. 5.7. Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. У цьому разі видаткові накладні Сторони не підписують. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків, перелік відсутніх документів, порядок одержання Постачальником такого Акта. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник. 5.8. При виявленні Замовником прихованих недоліків товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Замовник зобов’язаний негайно (упродовж 2 годин) повідомити про це Постачальника та повернути такий товар. Вивіз товару зі складу Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки. Сторони складають Акт про приховані недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків. 5.9. Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки). 5.10. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору, а якщо вони не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути товар Постачальнику (у спосіб визначений Замовником-Постачальник самостійно здійснює вивіз товару із закладу Замовника) та не здійснювати оплату за такий товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т. ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.11. У разі відмови від оплати товару у випадку, встановленого пунктом 5.10 цього Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати товару. 5.12. Поставка вважається виконаною після фактичного отримання Замовником товару належної якості та кількості, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Замовник має право відмовитися від прийняття товару, який не відповідає умовам цього Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
135736
135 736 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КЗО "НВК" Вальдорфська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок" ДМР
ЄДРПОУ:23928928 Досьє YouControl
Контактна особа:Чумакова Марія
Телефон:380675630678
E-mail:m_chumakova@ukr.net
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Горошок зелений заморожений

130
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид продуктугорошок зеленийАктивна03-01-2025, 12:12
Тип обробкишвидка заморозкаАктивна03-01-2025, 12:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Овочева суміш заморожена

130
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид продуктуовочева сумішАктивна03-01-2025, 12:12
Тип обробкишвидка заморозкаАктивна03-01-2025, 12:12
Назва продуктуовочева сумішАктивна03-01-2025, 12:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Суміш фруктово-ягідна, заморожена

200
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип обробкишвидка заморозкаАктивна03-01-2025, 12:12
Вид замороженого продуктусуміш фруктово-ягіднаАктивна03-01-2025, 12:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капуста квашена, сорт перший

125
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Овочево-рослинна основакапустаАктивна03-01-2025, 12:12
Спосіб обробкиквашенаАктивна03-01-2025, 12:12
СортпершийАктивна03-01-2025, 12:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вишня без кісточки заморожена

70
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип обробкишвидка заморозкаАктивна03-01-2025, 12:12
Вид замороженого продуктувишняАктивна03-01-2025, 12:12
Назва продуктувишня без кісточкиАктивна03-01-2025, 12:12
Наявність кісточкиНіАктивна03-01-2025, 12:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сушені абрикоси цілі, без кісточок, сорт перший, від 25мм

13
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
СортпершийАктивна03-01-2025, 12:12
Видабрикоси ціліАктивна03-01-2025, 12:12
Діаметр плодуне менше 25 ммАктивна03-01-2025, 12:12
Наявність кісточкиНіАктивна03-01-2025, 12:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Огірки солені, сорт перший

65
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Овочево-рослинна основаогіркиАктивна03-01-2025, 12:12
Спосіб обробкисоленіАктивна03-01-2025, 12:12
СортпершийАктивна03-01-2025, 12:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Томати солені, сорт перший

65
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Овочево-рослинна основатоматиАктивна03-01-2025, 12:12
Спосіб обробкисоленіАктивна03-01-2025, 12:12
СортпершийАктивна03-01-2025, 12:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Родзинки сушені світло-коричневого кольору, сорт вищий, розмір середній

25
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
СортвищийАктивна03-01-2025, 12:12
РозмірсереднійАктивна03-01-2025, 12:12
Колірсвітло-коричневийАктивна03-01-2025, 12:12
Наявність кісточкиНіАктивна03-01-2025, 12:12
Наявність плодоніжкиНіАктивна03-01-2025, 12:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494

90
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид сушених фруктівсуміш сухофруктівАктивна03-01-2025, 12:12
Відповідність ДСТУДСТУ 8494Активна03-01-2025, 12:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Паста томатна 25%, сорт перший

90
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
СортпершийАктивна03-01-2025, 12:12
Масова частка сухих речовин25відсотокАктивна03-01-2025, 12:12
Сіль у складі продуктуНіАктивна03-01-2025, 12:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Чорнослив сушений, без кісточки, сорт перший, розмір середній

13
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
СортпершийАктивна03-01-2025, 12:12
РозмірсереднійАктивна03-01-2025, 12:12
Наявність кісточкиНіАктивна03-01-2025, 12:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кукурудза зерно заморожена

50
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид продуктукукурудзаАктивна03-01-2025, 12:12
Тип обробкишвидка заморозкаАктивна03-01-2025, 12:12
Назва продуктукукурудза зерноАктивна03-01-2025, 12:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ядра волоських горіхів, четвертинки, першого сорту

6
кілограм
49055 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
CортпершийАктивна03-01-2025, 12:12
ВидчетвертинкиАктивна03-01-2025, 12:12
Характеристики не суперечать ДСТУ ЕЭК ООН DDF-02ТакАктивна03-01-2025, 12:12
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 12:12:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-01-2025, 12:12:20
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами видаткової накладної, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 дні до терміну поставки письмово. Частота та обсяг завозу товару і продовольчої сировини повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад освіти. Кількість і асортимент товару визначається відповідно до потреби Замовника в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації, зазначеної у додатку № 1 до цього Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          2
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ