Закупівлю оголошено - 02-01-2025, 16:23. Дата останніх змін - 02-01-2025, 16:23

Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221)

Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221) ... Державна закупівля - UA-2025-01-02-006277-a Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" від 1/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-02-006277-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-02-008337-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-01-2025, 16:23
по 07-01-2025, 10:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
278900
278 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:02011031 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Малогулко
Телефон:+380432660177
E-mail:natali_0491@ukr.net
Місцезнаходження:
21028, Україна, Вінницька область,Місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

10 000
кілограм
21028 , Україна , Вінницька область , м. Вінниця , вул. Пирогова ,46 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласекстраАктивна02-01-2025, 16:21
Термін збиранняпізняАктивна02-01-2025, 16:21
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна02-01-2025, 16:21
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 16:23:00
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 16:21:04
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 120 робочих днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Покупцем коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          120
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ