Закупівлю оголошено - 02-01-2025, 14:23. Дата останніх змін - 02-01-2025, 14:23

Вершкове масло

Вершкове масло... Державна закупівля - UA-2025-01-02-004211-a Вершкове масло від замовника Київський геріатричний пансіонат від 1/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-02-004211-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-02-003913-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-01-2025, 14:23
по 07-01-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
137700
137 700 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Київський геріатричний пансіонат
ЄДРПОУ:21462905 Досьє YouControl
Контактна особа:Пісна Валентина Андріївна
Телефон:380442283135
E-mail:kgp_valp@ukr.net
Місцезнаходження:
03179, Україна, Київська область,Київ, вулиця Українського відродження, будинок 11
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399

300
кілограм
03180 , Україна , м. Київ , вулиця Українського відродження, будинок 11 ,
по 15-02-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУДСТУ 4399Активна02-01-2025, 14:23
ВидсолодковершковеАктивна02-01-2025, 14:23
Вміст жиру73.0%Активна02-01-2025, 14:23
БезлактознеНіАктивна02-01-2025, 14:23
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 14:23:06
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 14:22:38
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється упродовж 10 (робочих) днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару при наявності бюджетного фінансування. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Постачальником видаткової накладної, на оплату товару та документу, що відповідно до чинного законодавства підтверджує відповідність поставленого товару технічним, кількісним та якісним характеристикам, що визначені цим Договором. Прийом товару підтверджується видатковою накладною про приймання товару. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. Відповідно до п.1 ст. 23 Бюджетного кодексу України настання прав та обов’язків (зобов’язань) за цим договором відбувається лише за наявності у замовника відповідного бюджетного призначення та відповідного бюджетного асигнування. Зобов’язання замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за цим договором настає лише за наявності у Замовника відповідного бюджетного асигнування. Замовник проводить розрахунки з Учасником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через Державну казначейську службу України у м. Києві.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ