Закупівлю оголошено - 02-01-2025, 10:30. Дата останніх змін - 02-01-2025, 10:30

Сир кисломолочний з масовою часткою жиру 9%, ДСТУ 4554 (деталізований код - 15542000-9 «Свіжий сир»), сир твердий з масовою часткою жиру 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 (деталізований код - 15544000-3 «Твердий сир»), за кодом ДК 021:2015-15540000-5 «Сирні продукти»

Сир кисломолочний з масовою часткою жиру 9%, ДСТУ 4554 (деталізований код - 15542000-9 «Свіжий сир»), сир твердий з масовою часткою жиру 50%, ДСТУ 600... Державна закупівля - UA-2025-01-02-001098-a Сир кисломолочний з масовою часткою жиру 9%, ДСТУ 4554 (деталізований код - 15542000-9 «Свіжий сир»), сир твердий з масовою часткою жиру 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 (деталізований код - 15544000-3 «Твердий сир»), за кодом ДК 021:2015-15540000-5 «Сирні продукти» від замовника ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №30 "ЖУРАВЛИК" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ від 1/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-02-001098-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-02-001270-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-01-2025, 10:30
по 07-01-2025, 12:00

Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом післяоплати Замовником. Факт передачі Постачальником та приймання Замовником Товару підтверджується видатковою накладною за підписом із зазначенням прізвища та ініціалів уповноважених осіб Сторін та скріплюється печатками (у разі використання). Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок. Термін поставки - до 31.12.2025 року. Поставка товару здійснюється щоденно, окрім вихідних днів до 07:00 ранку на склад Замовника. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування. Поставка товару здійснюється за адресою замовника: м.Хмельницький, вул.Володимирська, 40

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
170250
170 250 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №30 "ЖУРАВЛИК" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:33761178 Досьє YouControl
Контактна особа:Гавадза Тетяна
Телефон:380673814901
E-mail:dnzkhm30@ukr.net
Місцезнаходження:
29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Володимирська, будинок 40
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний 9%

650
кілограм
29000 , Україна , Хмельницька область , Хмельницький , вул. Володимирська, будинок 40 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БезлактознийНіАктивна02-01-2025, 10:30
Масова частка жиру9.0%Активна02-01-2025, 10:30
ДобавкиНіАктивна02-01-2025, 10:30
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна02-01-2025, 10:30
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

250
кілограм
29000 , Україна , Хмельницька область , Хмельницький , вул. Володимирська, будинок 40 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Добавкибез добавокАктивна02-01-2025, 10:30
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)такАктивна02-01-2025, 10:30
Масова частка жирувід 50 до 50%Активна02-01-2025, 10:30
БезлактознийНіАктивна02-01-2025, 10:30
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 10:29:28
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-01-2025, 10:25:27
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом післяоплати Замовником. Факт передачі Постачальником та приймання Замовником Товару підтверджується видатковою накладною за підписом із зазначенням прізвища та ініціалів уповноважених осіб Сторін та скріплюється печатками (у разі використання). Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ