Закупівлю оголошено - 31-12-2024, 12:53. Дата останніх змін - 31-12-2024, 12:53

Сік яблучний 100%, відновлений, пастеризований

Сік яблучний 100%, відновлений, пастеризований... Державна закупівля - UA-2024-12-31-004281-a Сік яблучний 100%, відновлений, пастеризований від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" від 12/31/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-31-004281-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-31-004725-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-12-2024, 12:53
по 03-01-2025, 11:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
81000
81 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:38856054 Досьє YouControl
Контактна особа:Людмила Корлуп
Телефон:+380669876240
E-mail:krtmo.tdk@ukr.net
Місцезнаходження:
45201, Україна, Волинська область,м. Ківерці, вул. Філатова, буд. 6
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сік яблучний 100%, відновлений, пастеризований

1 080
літр
45201 , Україна , Волинська область , Ківерці , вул.Філатова,6 ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Кількість соку або плодової частини у складі100Активна31-12-2024, 12:52
Спосіб обробкипастеризованийАктивна31-12-2024, 12:52
Основа сокуяблукоАктивна31-12-2024, 12:52
ВидвідновленийАктивна31-12-2024, 12:52
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 12:53:36
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 12:52:33
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Строк поставки Товару: з 1 січня 2025 року по 31 грудня 2025 року. Термін поставки Товару – один раз на тиждень (з 08 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв.) відповідно до заявок Замовника. Фасування товару має бути в картонній пачці об’ємом 200 г. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Оплата здійснюється Замовником протягом десяти робочих днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних. Прийом та передача товару здійснюється згідно видаткових накладних на товар, які підписуються уповноваженими представниками сторін. Транспортування, доставка, розвантаження, занесення товару відбувається силами Постачальника та за його рахунок. Розвантаження товару здійснюється представниками Постачальника в місця прийому (зважування) товару, які знаходиться в приміщеннях складів харчоблоків (погріб, тощо) лікарні. Поставлений товар представники Постачальника зобов’язані занести та поставити на полку, яку вказує Замовник.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ