Закупівлю оголошено - 31-12-2024, 09:39. Дата останніх змін - 31-12-2024, 09:39

«код ДК 021:2015 – 15850000-1 – Макаронні вироби»

«код ДК 021:2015 – 15850000-1 – Макаронні вироби»... Державна закупівля - UA-2024-12-31-000856-a «код ДК 021:2015 – 15850000-1 – Макаронні вироби» від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЛОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ від 12/31/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-31-000856-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-31-001162-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-12-2024, 09:39
по 03-01-2025, 09:37

ОПЛАТА: Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. ПОСТАВКА: - Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. Поставка товару проводиться згідно заявок Замовника по закладах. Поставка товару здійснюється дрібнити партіями у кількості та асортименті згідно заявок Замовника та графіку поставки, а саме до 14:00 год. (крім вихідних та святкових днів) та передається уповноваженому представнику. Строк поставки – до 31.12.2025 року. Кожна партія товару поставляється з документами, що підтверджують їх якість та безпеку (посвідчення /декларація виробника про якість, санітарно-гігієнічні висновки тощо). Постачальник здійснює поставку транспортом, який спеціально облаштований для перевезення товару, який визначений у додатку № 1 до цього Договору, має санітарний паспорт. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. У разі отримання Замовником неякісного товару та недотримання технічних вимог даний товар підлягає негайному поверненню та заміни протягом одного дня транспортом Постачальника за його рахунок.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
116450
116 450 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПОЛОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
ЄДРПОУ:40212984 Досьє YouControl
Сайт:https://polonne.osv.org.ua/
Контактна особа:Алла Процюк
Телефон:+380384320291
E-mail:lawyerotg@ukr.net
Місцезнаходження:
30500, Україна, Хмельницька область,місто Полонне, вул.Українки Л., будинок 113
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Макаронні вироби, група А, клас екстра, ДСТУ 7043

1 370
кілограм
30501 , Україна , Хмельницька область , навчальні заклади Полонської ОТГ ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласекстраАктивна31-12-2024, 09:38
ГрупаААктивна31-12-2024, 09:38
Відповідність ДСТУ 7043ТакАктивна31-12-2024, 09:38
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 09:39:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:31-12-2024, 09:38:46
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ