Період оскарження умов закупівлі - по 11-01-2025, 00:00
Закупівля відповідно до постанови Кабінету Міністрів України, від 12 жовтня 2022 р. № 1178, «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 233 330 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 333,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ м.Кропивницький |
| ЄДРПОУ: | 08541051 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Масленников Вадим Володимирович |
| Телефон: | +380522277906 |
| E-mail: | tk1_krop@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, |
17 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 15 Додатку 7 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». Відповідно до пункту 18 Додатку 7 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Гарантійний лист про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог п. 6 Розділу 6 ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищевикладеного повідомляємо про необхідність усунення виявлених невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, п. 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «Аналогічним вважається договір в рамках цієї закупівлі вважається договір, предмет якого становить товар аналогічний до предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:03410000-7 – Деревина, код ДК 021:2015:03413000-8 - Паливна деревина». Критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції Учасника наявний лише один договір із зазначенням в предметі договору коду ДК 021:2015:03410000-7 – Деревина, а саме: договір Договір №8 від 13.08.2024 року, укладений з Плахтіївським закладом загальної середньої освіти Плахтіївської сільської ради. договір №9 від 02.04.2024 року укладений з ТОВ «Укрмегатек» не містить в розділі 1 Предмет договору, посилання на код ДК 021:2015:03413000-8 - Паливна деревина», а також не містить предмет договору – Деревина, в договорі зазначено: «Колоті дрова». Єдиний закупівельний словник не містить коду з назвою «Колоті дрова». Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищевикладеного повідомляємо про необхідність усунення виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.