Термін поставки товару: до 31 грудня 2025 року. Поставка товару проводиться з 6:00 до 7:00 на склад Замовника невеликими партіями за потребою, не пізніше 1-го робочого дня з дня отримання заявки від Замовника (засобами телефонного зв’язку, шляхом листування, по електронній пошті). Оплата передбачена п. 3.1. цього Договору, сплачується Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки товару Замовнику протягом 30 календарних днів, згідно наданих Постачальником накладних за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2025 року.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 303 780 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини" |
ЄДРПОУ: | 03397475 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мухіна Марія Іванівна |
Телефон: | +380382671810 |
E-mail: | knp_detdom-khm@ukr.net |
Місцезнаходження: | 29016, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Івана Пулюя, будинок 4 |
0 |