Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 29 776 141 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 148 881 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 893 280 UAH |
| Замовник: | Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 40506080 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-socialnoi-politiki-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Олена Паніна |
| Телефон: | +380972447904 |
| E-mail: | panina06091978@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75 |
3 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Підпунктом 1.1.6) пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації а також п. 7.1 Додатку 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлена наступна вимога: «1.1.6) проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (в разі наявності). Під час заповнення проєкту договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися);». Учасником в документах тендерної пропозиції був наданий файл «Додаток 4.pdf», в якому п. 4.3. не відповідає тендерній документації Закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виправити зазначену невідповідность у строк, визначений Особливостями. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 4 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 4 січня 2025 року 00:00. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 07 січня 2025 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.