Закупівлю оголошено - 27-12-2024, 10:42. Дата останніх змін - 27-12-2024, 10:42

Сир кисломолочний, Сир твердий 50% - ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти

Сир кисломолочний, Сир твердий 50% - ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти... Державна закупівля - UA-2024-12-27-002591-a Сир кисломолочний, Сир твердий 50% - ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти від замовника НАДВІРНЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 12/27/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-27-002591-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-27-002536-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-12-2024, 10:42
по 01-01-2025, 12:00

Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).Якість Товару повинна відповідати умовам якості та державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин. Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду та повинен бути упакований Учасником-переможцем таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки. Детально місце та дні поставки визначено в Додатку 1 до Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
117200
117 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:НАДВІРНЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:41801052 Досьє YouControl
Контактна особа:Цюпер Ірина Володимирівна
Телефон:380672747711
E-mail:SONECHKO.NADVIRNA@UKR.NET
Місцезнаходження:
78400, Україна, Івано-Франківська область,Надвірна, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 94 А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний

660
кілограм
78400 , Україна , Івано-Франківська область , Надвірна , Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 94 А ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ДобавкиНіАктивна27-12-2024, 10:41
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна27-12-2024, 10:41
Масова частка жирувід 9.0 до 10.0Активна27-12-2024, 10:41
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

100
кілограм
78400 , Україна , Івано-Франківська область , Надвірна , Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 94 А ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Добавкибез добавокАктивна27-12-2024, 10:41
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)такАктивна27-12-2024, 10:41
Масова частка жирувід 50 до 50відсотокАктивна27-12-2024, 10:41
БезлактознийНіАктивна27-12-2024, 10:41
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 10:42:06
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:27-12-2024, 10:41:46
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ