Закупівлю оголошено - 26-12-2024, 14:14. Дата останніх змін - 26-12-2024, 14:14

Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554 (деталізований код - 15542000-9 «Свіжий сир»), сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 (деталізований код - 15544000-3 «Твердий сир»), сир м'який адигейський, 45%, ДСТУ 4395 (деталізований код - 15542200-1 «М’який сир»), сир м'який бринза, 45%, ДСТУ 4395 (деталізований код - 15542200-1 «М’який сир») за кодом ДК 021:2015-15540000-5 «Сирні продукти»

Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554 (деталізований код - 15542000-9 «Свіжий сир»), сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 (деталізований код - 15544000-3 «Т... Державна закупівля - UA-2024-12-26-009002-a Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554 (деталізований код - 15542000-9 «Свіжий сир»), сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 (деталізований код - 15544000-3 «Твердий сир»), сир м'який адигейський, 45%, ДСТУ 4395 (деталізований код - 15542200-1 «М’який сир»), сир м'який бринза, 45%, ДСТУ 4395 (деталізований від замовника Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради від 12/26/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-26-009002-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-26-010328-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-12-2024, 14:14
по 31-12-2024, 09:00

Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом післяоплати Замовником. Факт передачі Постачальником та приймання Замовником Товару підтверджується видатковою накладною за підписом із зазначенням прізвища та ініціалів уповноважених осіб Сторін та скріплюється печатками (у разі використання). Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок. Термін поставки - до 31.12.2025 року. Поставка товару здійснюється щоденно, окрім вихідних днів до 07:00 ранку на склад Замовника. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування. Поставка товару здійснюється за адресами замовника зазначеними в додатку 2 поєкту договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2094900
2 094 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
ЄДРПОУ:02146920 Досьє YouControl
Контактна особа:Баковець Анастасія Олександрівна
Телефон:380974645784
E-mail:anastasiia.bakovets@gmail.com
Місцезнаходження:
29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Грушевського, буд. 53
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний 9%

7 000
кілограм
Україна ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БезлактознийНіАктивна26-12-2024, 14:14
Масова частка жиру9.0%Активна26-12-2024, 14:14
ДобавкиНіАктивна26-12-2024, 14:14
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна26-12-2024, 14:14
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

2 500
кілограм
Україна ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Добавкибез добавокАктивна26-12-2024, 14:14
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)такАктивна26-12-2024, 14:14
Масова частка жирувід 50 до 50%Активна26-12-2024, 14:14
БезлактознийНіАктивна26-12-2024, 14:14
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир м'який 45%, адигейський, ДСТУ 4395

600
кілограм
Україна ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидадигейськийАктивна26-12-2024, 14:14
Відповідність ДСТУ 4395ТакАктивна26-12-2024, 14:14
Масова частка жирувід 45.0 до 45.0%Активна26-12-2024, 14:14
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир м'який 45%, бринза, ДСТУ 4395

200
кілограм
Україна ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидбринзаАктивна26-12-2024, 14:14
Масова частка жирувід 45.0 до 45.0%Активна26-12-2024, 14:14
Відповідність ДСТУ 4395ТакАктивна26-12-2024, 14:14
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:14:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:13:19
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом післяоплати Замовником. Факт передачі Постачальником та приймання Замовником Товару підтверджується видатковою накладною за підписом із зазначенням прізвища та ініціалів уповноважених осіб Сторін та скріплюється печатками (у разі використання). Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ