Закупівлю оголошено - 24-12-2024, 14:37. Дата останніх змін - 24-12-2024, 14:37

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221; Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221; Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701... Державна закупівля - UA-2024-12-24-013758-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221; Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701 від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-24-013758-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-24-016273-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-12-2024, 14:37
по 27-12-2024, 00:00

Замовник залишає за собою право у будь – який час відібрати зразки поставленої продукції для проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки у спеціально акредитованих на це лабораторіях. В такому випадку учасник зобов’язується вжити заходів, щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та в строки зазначені Замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії , що здійснюватиме дослідження товару, щодо технічних та якісних показників. Уразі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам Замовник залишає за собою право повернення продукції Постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції Загальні вимоги : Замовлення надається у телефонному або електронному режимі, за 7 днів до 1 та до 20 числа кожного поточного місяця до 11:00 години, окремо на кожен навчальний заклад. Доставка товару здійснюється на 01 та 20 числа поточного місяця з 08:00 до 11:00 години, за місцем призначення (крім вихідних та святкових днів). Графік поставки не змінюється у зв’язку з відсутністю приміщень для тривалого зберігання овочів. Замовлення може бути змінено до 17.00 години у день подачі заявки або скасовано зовсім за 24 години до дня поставки товару. Вимоги до постачання продукції : - супровідні документи на горох мають відповідати ЗУ « Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». - картопля має бути фасована у сітки окремо на кожен заклад згідно замовлення; - товар, у випадку його пакування, має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, неушкодженою, без стороннього запаху; - продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному автотранспорті з дотриманням санітарно-гігієнічних норм, передбачених розділом ХІ «Санітарні вимоги до транспортування харчових продуктів» Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування, мати у наявності довідку про санітарну обробку автотранспорту. Водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні виконувати вантажно-розвантажувальні роботи по закладах освіти, мати при собі особову медичну книжку (копія) з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, повинні бути забезпечені санітарним одягом /халатом, фартухом, рукавицями/маскою; - термін придатності предмету закупівлі повинен складати на момент поставки не менше 80% від строку зберігання, який зазначається у супровідній документації; - картопля повинна мати супровідні документи, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність державним стандартам (протокол лабораторних досліджень на кількість та рівень пестицидів і нітратів, норму концентрації) у двох примірниках на кожен заклад окремо (один примірник – заклад освіти, 1 примірник - бухгалтерія); - кожна партія товару до дошкільних навчальних закладів повинна супроводжуватися видатковими накладними у 4-х примірниках (1 накладна – постачальнику, 1накладна – заклад освіти, 2 накладних - бухгалтерія); - при прийомі, продукти харчування повинні відповідати вазі, яка зазначена у супровідних документах та на впакуванні; - супровідні документи мають бути засвідченні печаткою учасника (за наявності), ПІБ та підписом уповноваженої особи , штамп « Згідно з оригіналом», читабельними. Без наявності супровідних документів, щодо якості та безпеки передбаченого чинним законодавством продукція не приймається. За якість та безпечність продукції Постачальник відповідає до кінця терміну її використання. Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості, складу та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення досліджень сплачує Постачальник. В разі встановлення невідповідності продукції за даним параметрам Замовник залишає за собою право повернення продукції Постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції. Учасник надає гарантійний лист щодо зобов’язання виконання цієї вимоги у разі укладення договору. У випадку виявлення неякісного товару Замовник складає дефектний акт у присутності представника Постачальника. Неякісний товар повертається Постачальнику. Всі витрати за заміну товару несе Постачальник. Заміна відбувається на протязі 24 годин Замовник залишає за собою право здійснювати контроль за дотриманням санітарних норм постачання продуктів харчування. Доставка товарів здійснюється до кожного навчального закладу згідно з графіком та маршруту постачання транспортом постачальника, розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника в спеціальні приміщення навчальних закладів. Адреси закладів освіти №з/п Найменування закладу Адреса закладу 1 ЗДО №9 «Джерельце» м. Ладижин, вул. Процишина, 58 2 ЗДО №3 «Дзвіночок» м. Ладижин, вул. Процишина, 22 3 ЗДО №2 «Казка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 4 ЗДО №8 «Ромашка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 58 5 ЗДО №5 «Берізка» м. Ладижин вул. Будівельників, 20 6 Заозерненськагімназія с. Заозерне, вул. Шкільна, 25А, Ладижинської міської територіальної громади

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
246930
246 930 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:25945998 Досьє YouControl
Сайт:https://ladosvita.vn.ua/
Контактна особа:Тетяна Захарчевна
Телефон:+380434364017
E-mail:zaharcevna1978@ukr.net
Місцезнаходження:
24321, Україна, Вінницька область,м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

6 300
кілограм
Україна , Вінницька область ,
по 31-07-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна24-12-2024, 14:36
Термін збиранняпізняАктивна24-12-2024, 14:36
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна24-12-2024, 14:36
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701

545
кілограм
Україна , Вінницька область ,
по 31-07-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КоліржовтийАктивна24-12-2024, 14:36
ҐатунокпершийАктивна24-12-2024, 14:36
ВидколотийАктивна24-12-2024, 14:36
Відповідність ДСТУ 7701ТакАктивна24-12-2024, 14:36
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 14:37:19
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-12-2024, 14:36:09
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник проводить оплату поставленого Товару шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після поставки партії Товару, після пред'явлення Постачальником видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ