Закупівлю оголошено - 21-12-2024, 09:53. Дата останніх змін - 21-12-2024, 09:53

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г... Державна закупівля - UA-2024-12-21-000334-a Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 12/21/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-21-000334-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-21-000247-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-12-2024, 09:53
по 25-12-2024, 11:00

Поставка Товару проводиться згідно із затвердженим графіком (Додаток 1 до Договору). Одночасно з поставкою продуктів, Постачальник надає Замовнику : - накладні на оплату, оформлені належним чином (печатка, підпис, тощо) по кожному закладу; - сертифікат якості /або декларація виробника, що посвідчує якість товару; Перехід права власності на Товар переходить від Учасника-переможця до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін товарно-транспортних накладних, які засвідчують момент передачі Товару. Місце поставки Товару: заклади освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради (конкретніша дислокація визначена у Додатку 1 до Договору). Товар поставляється спеціалізованим транспортом Учасника-переможця, який повинен відповідати встановленим гігієнічним вимогам та забезпечувати відповідний температурний режим. Поставка Товару здійснюється за рахунок Учасника-переможця. Розвантаження та навантаження Товару забезпечується Учасником-переможцем за його рахунок. Експедитори та водії, які безпосередньо постачають продукти харчування, повинні бути забезпечені відповідним санітарним одягом (халатом, рукавицями) та мати діючі особисті медичні книжки з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
553500
553 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44152919 Досьє YouControl
Контактна особа:Дронів Оксана Василівна
Телефон:380979035067
E-mail:bogoosvita@ukr.net
Місцезнаходження:
77701, Україна, Івано-Франківська область,смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

12 300
кілограм
77701 , Україна , Івано-Франківська область , смт Богородчани , вул.Шевченка, будинок 53 ((поставка товару партіями відповідно до Графіку поставок Додаток 1 до Договору) ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидпастеризованеАктивна21-12-2024, 09:52
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна21-12-2024, 09:52
Маса неттовід 1000 до 1000грамАктивна21-12-2024, 09:52
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5відсотокАктивна21-12-2024, 09:52
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна21-12-2024, 09:52
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-12-2024, 09:53:06
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-12-2024, 09:52:55
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ