Постачальник здійснює поставку Товару Замовнику з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2025 рік згідно зробленої заявки. Приймання-передача Товару по якості проводиться відповідно до документів, що засвідчують його якість, по кількості - відповідно до товаросупровідних документів: рахунок-фактура, видаткова накладна; товарно-транспортна накладна; сертифікат якості, технічні документи на окремі види Товару (у разі їх наявності). Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних, виписаних Постачальником протягом 7 робочих днів після отримання Замовником цільового фінансування на свій реєстраційний рахунок .У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 108 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КП "Кролевецька лікарня" Кролевецької міської ради |
ЄДРПОУ: | 02007549 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бурименко Світлана Володимирівна |
Телефон: | +380545351533 |
E-mail: | Krol_crl@ukr.net |
Місцезнаходження: | 41300, Україна, Сумська область,місто Кролевець, бульвар Шевченка,57 |
0 |