Поставка товару здійснюється згідно заявок Замовника. Строк (термін) поставки товару: протягом 2025 року до 31.12.2025 року. Товар повинен постачатись кожного тижня, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 16:00 години, крім суботи та неділі. Дні завозу товару можуть змінюватися Замовником, враховуючи потреби закладів освіти. Продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Постачальника до закладу Замовника відповідно до узгодженого графіку із Замовником та наданням копій оригіналів документів для підтвердження якості товару. Постачальник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок. Продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Тара та упаковка продуктів харчування повинна бути міцною, чистою, сухою, без стороннього запаху й порушення цілісності.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 1 742 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради |
ЄДРПОУ: | 40216423 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Самуник Олег Васильович |
Телефон: | +380971599786 |
E-mail: | oleg_samunik@ukr.net |
Місцезнаходження: | 32400, Україна, Хмельницька область,Дунаївці, вул.Мистецька, 16 |
0 |