Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом післяоплати Замовником. Факт передачі Постачальником та приймання Замовником Товару підтверджується видатковою накладною за підписом із зазначенням прізвища та ініціалів уповноважених осіб Сторін та скріплюється печатками (у разі використання). Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок. Термін поставки - до 31.12.2025 року. Поставка товару здійснюється щоденно, окрім вихідних днів до 07:00 ранку на склад Замовника. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування. Поставка товару здійснюється за адресами замовника зазначеними в додатку 2 поєкту договору.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 660 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 02146920 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Баковець Анастасія Олександрівна |
Телефон: | 380974645784 |
E-mail: | khm.osvita.tender@ukr.net |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Грушевського, буд. 53 |
1 |