Закупівлю оголошено - 20-12-2024, 10:59. Дата останніх змін - 20-12-2024, 10:59

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, Буряк столовий, Капуста білоголова свіжа,середньостигла, Морква свіжа.

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, Буряк столовий, Капуста білоголова свіжа,середньостигла, Морква свіжа.... Державна закупівля - UA-2024-12-20-005498-a 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, Буряк столовий, Капуста білоголова свіжа,середньостигла, Морква свіжа. від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" від 12/20/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-20-005498-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-20-006963-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-12-2024, 10:59
по 25-12-2024, 09:00

Строк постачання товару : Строк поставки товару – з дати підписання договору (але не раніше 01.01.2025року) до 26.12.2025 року (включно). Постачання проводиться Постачальником протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном, факсом або електронним листом) у робочі дні з 09:00 до 12:00 години згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності до технічної специфікації (додаток № 1.1) до специфікації, автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб, будь яким зручним для Замовника способом (телефоном, факсом або електронним листом). Місце постачання товару: Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: місце прийому (зважування) товару), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку лікарні, здійснюється представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими тендерною пропозицією Постачальника та чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. Приймання-здача товару проводиться на складі харчоблоку КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
963600
963 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:01985423 Досьє YouControl
Сайт:http://www.m.mechnikova.com
Контактна особа:Приходько Олена Геннадіївна
Телефон:380562339500
E-mail:tender.dnepr.po@ukr.net
Місцезнаходження:
49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033

10 000
кілограм
49005 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , ПЛОЩА СОБОРНА, 14 ,
по 26-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Товарний сортпершийАктивна20-12-2024, 10:59
Діаметр коренеплоду5-10 смАктивна20-12-2024, 10:59
Відповідність ДСТУ 7033ТакАктивна20-12-2024, 10:59
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капуста білоголова свіжа, середньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037

15 000
кілограм
49005 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , ПЛОЩА СОБОРНА, 14 ,
по 26-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Товарний сортпершийАктивна20-12-2024, 10:59
Строк достиганнясередньостиглаАктивна20-12-2024, 10:59
Відповідність ДСТУ 7037ТакАктивна20-12-2024, 10:59
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035

10 000
кілограм
49005 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , ПЛОЩА СОБОРНА, 14 ,
по 26-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Товарний сортпершийАктивна20-12-2024, 10:59
Відповідність ДСТУ 7035ТакАктивна20-12-2024, 10:59
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-12-2024, 10:59:38
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-12-2024, 10:59:33
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ