Товар, за даним Договором постачається з 01.01.2025 до 31.12.2025, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад . Навантажувально - розвантажувальні роботи здійснюються силами і за рахунок Постачальника. Товар (картопля) повинен бути поставлений Замовнику не рідше двох разів на тиждень.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 260 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
ЄДРПОУ: | 00185028 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Казека Віталій Григорович |
Телефон: | 380444508255, 380444507708 |
E-mail: | tenderkmkl5@gmail.com |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11 |
1 |