Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар (товари), якість яких відповідає вимогам Декларації виробника на товар, санітарно-гігієнічним висновкам або іншим документам згідно з вимогами діючого законодавства України. Відповідні документи Постачальник додає до видаткових накладних. Вид заморзки СУХА ЗАМОРОЗКА РИБИ При поставці Товару Постачальник повинен надати: - копії документів, що підтверджують якість товарів, в яких повинні бути вказані дата і година випуску продукту, а також година та дата його кінцевого зберігання; - видаткові накладні. Доставка товару здійснюється протягом двох днів від дати подачі усної або письмової заявки Замовника. Заявка надається комірником напередодні дня поставки. До 17 години того ж дня Замовник має право внести зміни до обсягу заявки залежно від фактичної кількості присутніх пацієнтів. Поставка товару здійснюється у робочі дні понеділок-п’ятниця з 08:00 до 15:00 години. Доставка та розвантаження товару здійснюється Постачальником своїми силами та за власний кошт за кінцевим пунктом призначення зазначеним Замовником. Транспортування товару здійснюється транспортом Постачальника, в тому числі ізотермічним транспортом, для перевезення даного типу продуктів харчування та продовольчої сировини з відповідним обладнанням (холодильне обладнання, стелажі, які можуть зніматися, піддони та інше), дозволеним Міністерством охорони здоров’я в умовах, що забезпечують їх зберігання та запобігання забруднення, із дотриманням товарного сусідства. Транспортування повинно проводитися в транспорті, в якому забезпечено належну температуру зберігання продуктів харчування під час перевезення. Заявка робиться 1-2 рази на тиждень. Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних, виписаних Постачальником протягом 15 календарних днів після отримання Замовником цільового фінансування на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник. ПОСТАВКА НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ МОЖЕ БУТИ ПРИЧИНОЮ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ раніше встановленого строку!
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 1 330 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03398888 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Кондиленко |
Телефон: | +380951155887 |
E-mail: | hospital.iv@gmail.com |
Місцезнаходження: | 43001, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вул. СТЕФАНИКА, 3А |
0 |