Закупівлю оголошено - 18-12-2024, 15:23. Дата останніх змін - 18-12-2024, 15:23

Сир кисломолочний 9%; Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

Сир кисломолочний 9%; Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421... Державна закупівля - UA-2024-12-18-016305-a Сир кисломолочний 9%; Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/18/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-18-016305-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-18-021192-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-12-2024, 15:23
по 21-12-2024, 00:00

Замовник залишає за собою право у будь-який час відібрати зразки поставленої продукції для проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки у спеціально акредитованих на це лабораторіях. В такому випадку учасник зобов’язується вжити заходів , щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та в строки зазначені Замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії , що здійснюватиме дослідження товару, щодо технічних та якісних показників. Уразі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам Замовник залишає за собою право повернення продукції Постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції. Замовник подає заявку постачальнику у телефонному режимі або електронному вигляді 3 раз на тиждень: понеділок, середу, четвер до 10 години. Доставка товару здійснюється постачальником понеділок, вівторок та четвер з 08.00 до 11.00 години (крім вихідних та святкових днів). Графік поставки не змінюється. Замовлення може бути змінено до 17.00 години у день подачі заявки або скасовано зовсім за 24 годині до дня поставки товару; Вимоги до постачання: - видаткова накладна на товар надається окремо на кожен заклад в 4-х примірниках (1 примірник – заклад освіти, 2 примірника – бухгалтерія, 1 примірник - постачальнику); - транспортування продукції повинно здійснюється спеціальним автотранспортом фургоном-рефрижератором з додержанням температурного режиму, відповідно до вимого Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом встановлених для перевезення відповідного продукту харчування. На транспортний засіб має бути довідка про проходження санітарної обробки автомобіля ; - водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні виконувати вантажно-розвантажувальні роботи та мати при собі особову медичну книжку (копія) з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, повинні бути забезпечені санітарним одягом (халатом, фартухом, рукавицями, маскою); - кожна партія продуктів харчування повинна мати супровідні документи, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність державним стандартам та вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018 року № 2639 – VIII(зі змінами та доповненнями від 23.11.2023р), окремо на кожен заклад в 2-х примірниках (1 примірник – заклад освіти, 1 примірник - бухгалтерія); - копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством:посвідчення або декларація про якість; - товар повинен постачатись в транспортній тарі, для кожного закладу окремо, яка захищає його від пошкодження під час доставки, забезпечує збереження смакових та якісних характеристик товару, відповідає характеру товару, має відповідне маркування, зазначене на етикетці; - при прийомі продукти харчування повинні відповідати вазі, яка зазначена у супровідних документах та на впакуванні; - документи, що супроводжують товар та упаковка товару повинні містити чітку інформацію про товар та засвідченні мокрою печаткою виробника (за наявності); - копії документів мають бути читабельними, засвідченні печаткою Учасника (за наявності), ПІБ та підписом уповноваженої особи, мати штамп «Згідно з оригіналом». Замовник має право відмовитись від прийняття товару, який не відповідає за якістю умовам Договору. При постачанні товару Постачальник повинен дотримуватися санітарних норм і мати спеціальну тару для кожного дошкільного закладу окремо. Замовник залишає за собою право здійснювати контроль за дотриманням санітарних норм постачання продуктів харчування. Доставка товарів здійснюється до кожного навчального закладу згідно з графіком та маршруту постачання транспортом постачальника, розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника в спеціальні приміщення навчальних закладів. Адреси закладів освіти №з/п Найменування закладу Адреса закладу 1 ЗДО №9 «Джерельце» м. Ладижин, вул. Процишина, 58 2 ЗДО №3 «Дзвіночок» м. Ладижин, вул. Процишина, 22 3 ЗДО №2 «Казка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 4 ЗДО №8 «Ромашка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 58 5 ЗДО №5 «Берізка» м. Ладижин вул. Будівельників, 20 6 Заозерненськагімназія с. Заозерне, вул. Шкільна, 25А, Ладижинської міської територіальної громади

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
722280
722 280 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:25945998 Досьє YouControl
Сайт:https://ladosvita.vn.ua/
Контактна особа:Тетяна Захарчевна
Телефон:+380434364017
E-mail:zaharcevna1978@ukr.net
Місцезнаходження:
24321, Україна, Вінницька область,м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний 9%

2 120
кілограм
Україна , Вінницька область ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна18-12-2024, 15:23
ДобавкиНіАктивна18-12-2024, 15:23
Масова частка жиру9.0відсотокАктивна18-12-2024, 15:23
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

366
кілограм
Україна , Вінницька область ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)такАктивна18-12-2024, 15:23
Добавкибез добавокАктивна18-12-2024, 15:23
БезлактознийНіАктивна18-12-2024, 15:23
Масова частка жирувід 45 до 45відсотокАктивна18-12-2024, 15:23
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 15:23:58
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 15:23:06
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник проводить оплату поставленого Товару шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після поставки партії Товару, після пред'явлення Постачальником видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ