Ряжанка 4%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4565; Сметана 21%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418 Закупівля здійснюється відповідно до Постанови 1178 від 12жовтня 2022 року зі змінами – ст.10 Особливостей, а саме Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями та ст.11-2. - У разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Транспортна та споживча тара повинна бути чиста, неушкоджена, добре запакована, з відповідним маркуванням. Маркування: назва та адреса виробника, повна назва продукту, кінцева дата споживання або дата виробництва та строк придатності, умови зберігання, маса нетто, брутто, тара, номер партії, інформаційні дані про харчову цінність 100 г. продукту та ін. Транспорт повинен бути забезпечений санітарним паспортом автомобіля. Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат, рукавиці). Продукція, що поставляється повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам. - Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями, які додаються до кожної видаткової накладної. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. - Упаковка, маркування, транспортування товару повинні відповідати встановленим чинним законодавством вимогам. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: - доставка товару; - здійснення вантажно-розвантажувальних послуг, занесення до місця зберігання, здійснюється за рахунок учасника (постачальника) у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю та відповідно до заявки, а також у кількості, відповідно до заявки, до кожного закладу підпорядкованого Замовнику. Загальні умови поставки товарів: - поставка продукції здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Покупцем замовлення на поставку Товару (продукції). Замовлення на поставку відповідної партії Продукції подається Покупцем у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв'язком (рекомендованим листом) або електронним зв’язком, або/чи в усній формі (по телефону). При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначена у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. Поставки товару здійснюється згідно заявки Замовника 2-3 рази на тиждень. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи за адресами 20300, Черкаська обл., м.Умань, вул. Небесної сотні, 13 та вул. Костельна, 12. На момент поставки термін придатності не повинен складати менш, ніж 90% від терміну для даного товару визначеного виробником
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 156 900 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 03195808 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Орденова |
Телефон: | +380938592533 |
E-mail: | uman_tercentr@ukr.net |
Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область,м. Умань, вул. Садова, 9/5 |
0 |