Закупівлю оголошено - 18-12-2024, 10:18. Дата останніх змін - 18-12-2024, 10:18

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221; Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221; Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701... Державна закупівля - UA-2024-12-18-003265-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221; Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701 від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/18/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-18-003265-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-18-005156-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-12-2024, 10:18
по 21-12-2024, 01:00

1.Товар за даним Договором постачається протягом 3 днів на основі заявок Покупця окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок Покупця згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору автотранспортом Продавця, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення товару. 2. Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання - склади харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР: просп. Богдана Хмельницького, 19; вул. Електрична, 15 (філія 2) та вул. Космічна, 19 (філія 3), місто Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49000. Розвантаження товару здійснюється представниками Продавця в місце прийому (зважування) товару, які знаходиться в приміщеннях складів харчоблоків лікарні. 3. При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Продавцем належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. 4. Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, на якому вказано назву підприємства Продавця, категорію яєць, кількість штук, дату сортування, відповідність вимогам стандарту, прізвище та ініціали сортувальника. 5. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Продавця. 6. Приймання-здача товару проводиться на складах харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. 7. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. 8. Продавець несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Покупцю в місці постачання. 9. У випадку виявлення порчі, недостачі Покупець зобов’язаний повідомити про це Продавця протягом 24 годин після приймання товару з наступним оформленням претензії в 5-ти денний термін.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
996900
996 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01984624 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi
Контактна особа:Лариса Михайлівна Сосідко
Телефон:+380671108817
E-mail:16bolnitsa@i.ua
Місцезнаходження:
49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

31 500
кілограм
49000 , Україна , Дніпропетровська область , м. Дніпро , просп. Богдана Хмельницького, 19; вул. Електрична, 15; вул. Космічна, 19. ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна18-12-2024, 10:16
КласпершийАктивна18-12-2024, 10:16
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна18-12-2024, 10:16
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701

600
кілограм
49000 , Україна , Дніпропетровська область , м. Дніпро , просп. Богдана Хмельницького, 19; вул. Електрична, 15; вул. Космічна, 19. ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидколотийАктивна18-12-2024, 10:16
ҐатунокпершийАктивна18-12-2024, 10:16
КоліржовтийАктивна18-12-2024, 10:16
Відповідність ДСТУ 7701ТакАктивна18-12-2024, 10:16
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 10:18:13
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:18-12-2024, 10:08:30
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Покупця, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ