Період оскарження умов закупівлі - по 22-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 966 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 831,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37445442 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кравченко Катерина |
| Телефон: | 380444199838 |
| E-mail: | uoortender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04211, Україна, Київська область,Київ, вул. Йорданська, 11-а |
6 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема: 1. Відповідно до п. 1 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: ….. 8) іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації (розділ 3 Додатку 1 до ТД).» Так, відповідно до п. 1.4 розділу «3. Інші документи, що вимагаються замовником», викладеному в Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник має надати: «1.4. Документи, якими надано керівнику право підпису договорів та документів, що мають відношення до закупівлі (виписка з протоколу зборів засновників/учасників або рішення власника/засновника про призначення керівника та копія наказу про призначення керівника; копія паспорта керівника).» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «18 уставні документи ( статут,виписка, витяг ПДВ и.т.д).pdf», в якому щодо підтвердження повноважень керівника міститься рішення учасника загальних зборів (п. 5 порядку денного про призначення на посаду директора) та наказ про вступ на посаду, але відсутня копія паспорта керівника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, паспорт керівника Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.