Закупівлю оголошено - 13-12-2024, 18:56. Дата останніх змін - 13-12-2024, 18:56

ДК 021:2015 15420000-8 Рафіновані олії та жири( 15420000-8 Олія соняшникова рафінована)

ДК 021:2015 15420000-8 Рафіновані олії та жири( 15420000-8 Олія соняшникова рафінована)... Державна закупівля - UA-2024-12-13-019570-a ДК 021:2015 15420000-8 Рафіновані олії та жири( 15420000-8 Олія соняшникова рафінована) від замовника Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 12/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-13-019570-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-13-024003-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 18:56
по 18-12-2024, 09:00

ДК 021:2015 15420000-8 Рафіновані олії та жири( 15420000-8 Олія соняшникова рафінована). Олія соняшникова рафінована має бути фасована в пластикові пляшки з відповідним маркуванням на пляшці, Прозорість – без осаду; Пляшки повинні бути герметично закупорені ковпачками з полімерних матеріалів, без пошкоджень упаковки. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Смак та запах – притаманні олії соняшниковій рафінованій без стороннього присмаку, гіркоти та запаху. Відповідно до ДСТУ 4492:2005. Послуги, які обов’язково надає Учасник та включає в ціну товару: Здійснювати поставку товару своїм транспортним засобом у кожен заклад, зазначений у проєкті Договору Додаток 2, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару та занос товару в приміщення за адресою кожного навчального закладу, поставка товару здійснюється окремими партіями від фактичної потреби згідно з заявкою (замовленням) навчальних закладів Замовника не менше 2 рази на тиждень. Продукція повинна постачатися спеціальним автотранспортом з холодильним обладнанням, що призначений та обладнаний для перевезення продуктів харчування, які потребують дотримання температурного режиму, з дотримання санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється у присутності представника навчального закладу. Обсяг кожної партії визначається Замовником у залежності від фактичної потреби. Строк постачання товару: до 31.12.2025 р. Місце постачання товару: Україна, місто Київ, заклади освіти підпорядковані Управлінню освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації. Кількість 4480,0 кг. Джерело фінансування закупівлі - кошти міцевого бюджету.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
296665
296 665 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:39833860 Досьє YouControl
Контактна особа:Стоцький Олег Леонідович
Телефон:380442530086
E-mail:olegstotskij99@gmail.com
Місцезнаходження:
01021, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492

4 480
кілограм
01021 , Україна , м. Київ , вул. Інститутська, буд. 24/7 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
МаркаПАктивна13-12-2024, 18:56
Відповідність ДСТУ 4492ТакАктивна13-12-2024, 18:56
ВимороженаТакАктивна13-12-2024, 18:56
ДезодорованаТакАктивна13-12-2024, 18:56
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 18:56:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 18:53:06
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться в національній валюті України – гривні, шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі видаткових накладних, на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 60 (шістдесяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані (поставлені) товари здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, строк, встановлений п. 7.1. Договору вважається дотриманим, а грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно, що унеможливлює також застосування ст. 625 Цивільного кодексу України. Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями). Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          60
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ