Закупівлю оголошено - 13-12-2024, 15:33. Дата останніх змін - 13-12-2024, 15:33

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2024-12-13-015281-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника КЗ загальної середньої освіти «Ліцей № 13 Хмельницької міської ради» від 12/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-13-015281-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-13-018708-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 15:33
по 18-12-2024, 09:00

Поставка товару здійснюється автотранспортними засобами Постачальника згідно заявок Замовника з 8:00 до 15:00 год. не менше 2 (двох) разів на тиждень. Строк (термін) поставки товару: до 31.12.2024 року. Місце поставки товарів - 29027, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Панаса Мирного, 27/1. Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221:2023 (врожай 2024 року). Зовнішній вигляд – бульби цілі, чисті, здорові, сухі, незів’ялі, зі щільною шкіркою, однорідні за формою та забарвленням. Не допускається - наявність бульб, уражених хворобами, пошкоджених гризунами, сільськогосподарськими шкідниками, гниллю, зеленого кольору. Смак і запах – відповідає даному ботанічному сорту, без стороннього запаху і присмаку. Пакування – сітка полімерна. Тара для пакування повинна бути ціла, міцна, чиста, суха, без стороннього запаху. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка вважається виконаною після фактичного отримання Замовником Товару належної якості та кількості, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Замовник має право відмовитися від прийняття товару, який не відповідає умовам закупівлі.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
34800
34 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КЗ загальної середньої освіти «Ліцей № 13 Хмельницької міської ради»
ЄДРПОУ:25803906 Досьє YouControl
Контактна особа:Василевський Ярослав Петрович
Телефон:+380382771456
E-mail:Biblio28@ukr.net
Місцезнаходження:
29027, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вул. Панаса Мирного, 27/1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

1 200
кілограм
29027 , Україна , Хмельницька область , місто Хмельницький , вул. Панаса Мирного, 27/1 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна13-12-2024, 15:25
КласпершийАктивна13-12-2024, 15:25
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна13-12-2024, 15:25
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:32:48
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:25:57
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару – за фактом поставки товару. До рахунка додаються: накладна. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ