Закупівлю оголошено - 13-12-2024, 12:12. Дата останніх змін - 13-12-2024, 12:12

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2024-12-13-007579-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Комунальний заклад "Антонівський мистецький ліцей" Миколаївської обласної ради від 12/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-13-007579-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-13-009523-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 12:12
по 18-12-2024, 07:00

Постачальник зобов’язаний доставити товар за адресою: 56630, Миколаївська обл., Миколаївський р-н ,с. Антонівка,вул..Шкільна,1, КЗ «Антонівський МЛ».Замовник здійснює закупівлю товарів згідно із заявками, яка подається не менш, ніж за 1 день до моменту поставки електроною поштою, телефоном. Асортимент та кількість Товару в кожній партії, Замовник вказує в замовленні на поставку відповідної партії Товару.Поставка товару Замовнику здійснюється з визначеною періодичністю (один раз на тиждень – вівторок до 9:00 год. ранку) по замовленню (за допомогою засобів телефонного та (або) електронного зв'язку) відповідно до умов договору, специфікації, з зазначенням асортименту та кількості товару. Постачальник зобов’язаний поставити товар у повному обсязі, згідно із заявками Замовника, до 9.00 год, крім святкових днів, розклад прийому продукції у святковий день обговорюється окремо. У випадку поставки товару не в зазначений час Замовник має право відмовитись від прийому продукції без компенсування витрат Постачальника.Пакування, фасування, завантаження, розвантаження та підвіз товару до Замовника відбувається силами і за рахунок Постачальника.Постачальник разом з продукцією надає Замовнику накладну на товар, сертифікат якості та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника, який відповідає санітарно-гігієнічним нормам та правилам, водій якого повинен мати санітарну книжку.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
72000
72 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальний заклад "Антонівський мистецький ліцей" Миколаївської обласної ради
ЄДРПОУ:04590056 Досьє YouControl
Контактна особа:Катерина Шаріпова
Телефон:+380733338236, +380964979063
E-mail:ashi@meta.ua
Місцезнаходження:
56630, Україна, Миколаївська область,Миколаївський р-н, село Антонівка,, вул. Шкільна, будинок 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

2 000
кілограм
56630 , Україна , Миколаївська область , с.Антонівка , Шкільна, 1 ,
з 20-12-2024 по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна13-12-2024, 12:11
Термін збиранняпізняАктивна13-12-2024, 12:11
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна13-12-2024, 12:11
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 12:12:47
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 12:11:31
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата товару проводиться у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата за поставлений товар проводиться Замовником протягом 30 календарних днів після його отримання на підставі наданих Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних .У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ