Закупівлю оголошено - 12-12-2024, 14:44. Дата останніх змін - 12-12-2024, 14:44

Зернові культури та картопля (картопля для закладів дошкільної освіти Вигодської селищної ради).

Зернові культури та картопля (картопля для закладів дошкільної освіти Вигодської селищної ради).... Державна закупівля - UA-2024-12-12-013645-a Зернові культури та картопля (картопля для закладів дошкільної освіти Вигодської селищної ради). від замовника Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради від 12/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-12-013645-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-12-016692-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-12-2024, 14:44
по 17-12-2024, 09:00

Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Картопля - без ГМО. Картопля за характеристикою і нормою - пізнього сортів. Товарний сорт - звичайний. Повинна бути ціла суха, незабруднена, не проросла, не позеленіла без наростів, тріщин, не зів'яла, однорідна за забарвленням шкірки. Сортова чистота повинна бути не нижче 90%. Не пошкоджена шкідниками. Термін зберігання - 10 місяців. Харчові добовки та ароматизатори відсутні. енергетична цінність 100 г продукту-27 ккал. Умови зберігання; вологість 90-95%, температурний режим +5 +6 градусів. 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», вказаному ДСТУ. 2. Овочі свіжі, цілі, здорові, чисті, незів'ялі, не тріснуті, без механічних пошкоджень та пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, без зайвої зовнішньої вологості, типової для ботанічного сорту по формі і забарвленню. Без гнилі, дозрілі. 3. Овочі урожаю 2024 року. Учасник гарантує якість товару, що постачається Замовнику за договором про закупівлю протягом встановленого строку придатності товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання. 4. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (товаро-транспортна накладна, посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). 5. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. 6. Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально -розвантажувальні роботи за рахунок постачальника На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше ніж 90 % від загального терміну придатності до споживання. Товар має бути вітчизняного походження. Товар повинен бути свіжим, терміни та умови його зберігання не порушені. Товар повинень бути не пошкодженний. Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при постачанні товару несе Учасник. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт. Учасник гарантує зменшення цін на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін. Транспортні засоби для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил і мати санітарний паспорт та санітарну книжку водія (завірені копії подаються одноразово в бухгалтерію). Доставка та відвантаження товару здійснюється транспортом та за рахунок постачальника. Автомобіль повинен відповідати санітарним вимогам. Приймання товару проводиться з обов’язковим виконанням вхідного контролю та візуального огляду. У разі постачання Постачальником товару, який не відповідає якісним та технічним показникам Замовника і не пройшов вхідного контролю та візуального огляду такий товар Замовником не приймається і повертається Постачальнику. Товар, який був повернутий Замовником, як такий що не відповідає вимогам замовника Постачальник у термін до 2 год. 00 хв. замінює на відповідний товар згідно вимог Замовника. У разі не постачання товару (не постачання товару, не своєчасне постачання товару, не заміни товару при поверненні його Замовником, не своєчасну заміну товару при поверненні його Замовником) Замовником в односторонньому порядку складається акт невиконання умов договору Постачальником і повідомляється про це Постачальнику. При невиконанні Постачальником умов договору в кількості трьох разів Замовником в односторонньому порядку здійснюється розірвання угоди. Поставка товару здійснюється невеликими партіями у кількості згідно заявок за рахунок Постачальника, водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні виконувати вантажно-розвантажувальні роботи. Постачальник отримує від Замовника усну заявку за телефоном про необхідний обсяг Товару і має здійснити поставку Товару Замовнику протягом двох днів з моменту отримання усної заявки від Замовника. Доставка товару здійснюється своєчасно без всяких відхилень за адресами закладів освіти: 1) Вигодський заклад дошкільної освіти «Дзвіночок» Вигодської селищної ради - вул. Молодіжна, 3, смт. Вигода, Калуський район, Івано-Франківська обл.; 2) Старомізунський заклад дошкільної освіти «Журавлик» Вигодської селищної ради - вул. Січових Стрільців, 48с, Старий Мізунь, Калуський район, Івано-Франківська обл.; 3) Ілемнянський заклад дошкільної освіти «Перлина Карпат» Вигодської селищної ради - вул. Шевченка, 166, с. Ілемня, Калуський район, Івано-Франківська обл. Термін поставки: до 31.12.2024 року. Поставка товару повинна здійснюватися 2 рази на тиждень в робочі дні з 08-00 до 16:00 годин. Термін використання товару, що поставляється – не менше 90% від терміну, визначеного виробником. Порядок розрахунків: безготівковий згідно наданих постачальником накладної після поставки товару протягом 30 календарних днів після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця).

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
4620
4 620 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради
ЄДРПОУ:43162486 Досьє YouControl
Контактна особа:Кобрин Любов
Телефон:380978607196
E-mail:luda21071990@ukr.net
Місцезнаходження:
77552, Україна, Івано-Франківська область,селище міського типу Вигода, вул. Д. Галицького, 75
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

165
кілограм
Україна , Івано-Франківська область , 1) Вигодський заклад дошкільної освіти «Дзвіночок» Вигодської селищної ради - вул. Молодіжна, 3, смт. Вигода, Калуський район, Івано-Франківська обл.; 2) Старомізунський заклад дошкільної освіти «Журавлик» Вигодської селищної ради - вул. Січових Стрільців, 48с, Старий Мізунь, Калуський район, Івано-Франківська обл.; 3) Ілемнянський заклад дошкільної освіти «Перлина Карпат» Вигодської селищної ради - вул. Шевченка, 166, с. Ілемня, Калуський район, Івано-Франківська обл. ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна12-12-2024, 14:44
КласпершийАктивна12-12-2024, 14:44
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна12-12-2024, 14:44
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 14:44:02
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 14:43:06
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. До видаткової накладної в обов’язковому порядку додається посвідчення якості та/або декларація виробника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ