Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Молоко рідке, пастеризоване, фасоване у пакети з полімерних матеріалів, з внутрішнім чорним покриттям, що дозволена для контакту з харчовими продуктами, 1000 гр. та жирністю не менше 3,2%. Кожна одиниця спожиткової тари повинна бути чиста, не пошкоджена та промаркована згідно ДСТУ 2661:2010 . Зовнішній вигляд та консистенція: однорідна рідина без осаду, пластівців білка та грудочок жиру. Смак і запах: чисті, без сторонніх, не притаманних свіжому молоку присмаків та запахів. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", вказаному ДСТУ. На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше ніж 90 % від загального терміну придатності до споживання. Товар має бути вітчизняного походження. Товар повинен бути свіжим, терміни та умови його зберігання не порушені. Товар повинень бути не пошкодженний. Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при постачанні товару несе Учасник. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт. Учасник гарантує зменшення цін на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін. Транспортні засоби для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил і мати санітарний паспорт та санітарну книжку водія (завірені копії подаються одноразово в бухгалтерію). Доставка та відвантаження товару здійснюється транспортом та за рахунок постачальника. Автомобіль повинен відповідати санітарним вимогам. Приймання товару проводиться з обов’язковим виконанням вхідного контролю та візуального огляду. У разі постачання Постачальником товару, який не відповідає якісним та технічним показникам Замовника і не пройшов вхідного контролю та візуального огляду такий товар Замовником не приймається і повертається Постачальнику. Товар, який був повернутий Замовником, як такий що не відповідає вимогам замовника Постачальник у термін до 2 год. 00 хв. замінює на відповідний товар згідно вимог Замовника. У разі не постачання товару (не постачання товару, не своєчасне постачання товару, не заміни товару при поверненні його Замовником, не своєчасну заміну товару при поверненні його Замовником) Замовником в односторонньому порядку складається акт невиконання умов договору Постачальником і повідомляється про це Постачальнику. При невиконанні Постачальником умов договору в кількості трьох разів Замовником в односторонньому порядку здійснюється розірвання угоди. Поставка товару здійснюється невеликими партіями у кількості згідно заявок за рахунок Постачальника, водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні виконувати вантажно-розвантажувальні роботи. Постачальник отримує від Замовника усну заявку за телефоном про необхідний обсяг Товару і має здійснити поставку Товару Замовнику протягом двох днів з моменту отримання усної заявки від Замовника. Доставка товару здійснюється своєчасно без всяких відхилень за адресами закладів освіти: 1) Вигодський заклад дошкільної освіти «Дзвіночок» Вигодської селищної ради - вул. Молодіжна, 3, смт. Вигода, Калуський район, Івано-Франківська обл.; 2) Старомізунський заклад дошкільної освіти «Журавлик» Вигодської селищної ради - вул. Січових Стрільців, 48с, Старий Мізунь, Калуський район, Івано-Франківська обл.; 3) Ілемнянський заклад дошкільної освіти «Перлина Карпат» Вигодської селищної ради - вул. Шевченка, 166, с. Ілемня, Калуський район, Івано-Франківська обл. Термін поставки: З 01.01.2025 року до 31.12.2025 року. Поставка товару повинна здійснюватися 2 рази на тиждень в робочі дні з 08-00 до 16:00 годин. Термін використання товару, що поставляється – не менше 90% від терміну, визначеного виробником. Порядок розрахунків: безготівковий згідно наданих постачальником накладної після поставки товару протягом 30 календарних днів після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 258 824,80 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 43162486 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кобрин Любов |
Телефон: | 380978607196 |
E-mail: | luda21071990@ukr.net |
Місцезнаходження: | 77552, Україна, Івано-Франківська область,селище міського типу Вигода, вул. Д. Галицького, 75 |
1 |