Період оскарження умов закупівлі - по 16-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 383 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 916,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 43459903 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Мельниченко |
| Телефон: | +380673183439 |
| E-mail: | kalynivskaotg_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07443, Україна, Київська область,Броварський , селище Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20 |
3 |
у зв'язку зі значним обсягом роботи виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі UA-2024-12-11-015444-a виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції. 1) Підпунктами 2.9.-2.11. пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 х договорів). (Аналогічним вважається договір за «ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)». - не менше 2 копій договорів, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору зазначеного в наданій Учасником довідці (надати скан-копії видаткових накладних/та або актів приймання-передачі або актів звіряння тощо), що підтверджують факт повного виконання. У складі тендерної пропозиції учасника надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (від 16/12/2024 р. №3), де зазначено інформацію про договір № д5 від 08/02/2022 року з Управлінням освіти і науки Ірпінської міської ради на суму 786 700,00 грн та договір № 11 від 06/01/2023 року з ЗДО «Перлинка» Броварської міської ради Броварського району Київської області на суму 62 600,00 грн. На підтвердження інформації, що наведена у вищевказаній Довідці Учасником надано сканкопію Договору № д5 від 08/02/2022 року з усіма додатками та додатковими угодами. Згідно Додаткової угоди № 4 від 16.01.2023 року фактична сума договору склала 90 000,00 грн. При цьому Учасником у складі тендерної пропоциції надано Акт звіряння за період з 01.02.2022 по 31.12.2022 на суму 75 000,00 грн., що у свою чергу не підтверджує факт повного виконання договору. На підтвердження інформації, що наведена у вищевказаній Довідці Учасником надано сканкопію Договору № 11 від 06/01/2023 року з додатковою угодою 1 від 01.05.2023 року, згідно з якою сума договору становить 62 598,38 грн. При цьому у складі тендерної пропозиції Учасника надано акт звіряння за період: 01.01.2023 – 16.10.2023 на суму 61 187,88 грн та виписку по рахунку за аналогічний період на суму 61 187,88 грн, що в свою чергу чергу не підтверджує факт повного виконання договору. У зв’язку з цим, повідомляємо про необхідність усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.