Період оскарження умов закупівлі - по 14-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 103 076 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 515,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 43749377 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Братусь |
| Телефон: | +380678811989 |
| E-mail: | irinatendder@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А |
| Замовник(и): | Івано-Франківський геріатричний пансіонат |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕЛЬТА-98", було виявлено наступні невідповідності: Відповідно до Додатку №2 тендерної документації вимагалося для підтвердження Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надати: 1.1. Довідку, складену у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що виконувався в 2022-2024 роках (не менше одного договору); 1.2. Позитивний відгук в довільній формі від зазначеного в довідці Замовника про виконання аналогічного договору . Відгук повинен містити інформацію про назву предмета договору, номер та дату укладання договору, інформацію про виконання. 1.3. Копію аналогічного договору зазначеного у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), що підтверджують факт поставки(продаж) товару, аналогічного предмету закупівлі. Аналогічним для даної закупівлі вважається виконаний договір на поставку (продаж) товару, згідно коду: ДК 021:2015 – 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, відповідно до предмету закупівлі.; 1.4. На підтвердження повного виконання до договору зазначеного в наданій Учасником довідці, надати копію (копії): видаткових накладних (якщо їх не більше 20шт.) або акту (актів) приймання-передачі (купівлі-товару) або документи, що підтверджують повне проведення розрахунків за договором (акт звірки взаєморозрахунків за договором або звіт про виконання договору про закупівлю з Prozorro) про поставку (продаж) товару, аналогічного даній закупівлі; Учасник подав документи, які відповідають даним вимогам: зокрема: довідку про виконання аналогічного договору, копії аналогічного договору № 40 від 16.01.2023р., на суму з урахуванням усіх додаткових робіт 530924 грн 83 коп. і відгук та копії договору №35 від 21.01.2022р. на суму з урахуванням усіх додаткових робіт 387549 грн 29 коп. і відгук. Також учасник надав накладні та Акт звірки від 26.01.2024р на меншу суму, зокрема 491944грн 80коп до Договору №40 від 16.01.2023р., що не підтверджує повне виконання договору, зокрема і повне проведення розрахунків за договором та накладні і Акт звірки від 27.02.2023р. до Договору № №35 від 21.01.2022р. на меншу суму, зокрема 335920 грн 60 коп., що не підтверджує повне виконання договору, зокрема і повне проведення розрахунків за договором. Згідно п. 11 Додатку №1 тендерної документації вимагалось подати Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, подані учасником довідки не у відповідності умовам п. 11 Додатку №1 тендерній документації. Вимога: • Надати на підтвердження повного виконання до договору № 40 від 16.01.2023р , або договору №35 від 21.01.2022р. копію (копії): видаткових накладних (якщо їх не більше 20шт.) або акту (актів) приймання-передачі (купівлі-товару) або документи, що підтверджують повне проведення розрахунків за договором (акт звірки взаєморозрахунків за договором або звіт про виконання договору про закупівлю з Prozorro), або надати інші документи для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що вимагались згідно п.п. 1.1-1.4. Додатку №2 до тендерної документації. • Подати у відповідності тендерній документації Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, які зазначені в п.11 Додатку №1 тендерної документації.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.