Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 164 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 820 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" |
| ЄДРПОУ: | 40703015 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Коливушко |
| Телефон: | +380487530044 |
| E-mail: | kukievskiy@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65080, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Філатова академіка, 2-A |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасник надав ПРОТОКОЛ Заліку по санітарно-гігієнічному навчанню працівників ТОВ «ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ» від 26 січня 2023 року, виданий Державною установою «Одеський ОЦКПХ МОЗ» (стор. 31 файлу 5.Документи щодо гігієни_12.24.pdf). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat), що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: 1.1.5) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Додаток 1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, що подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначений у Додатку 5 до тендерної документації (далі – Перелік для Учасника). Згідно з Додатком 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи: 12. Документи, що підтверджують виконання Учасником вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, а саме: • документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) не раніше 2024 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України (п.29 Переліку для Учасника). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати документ, виданий не раніше 2024 року, що підтверджує проходження гігієнічного навчання в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.