Закупівлю оголошено - 05-12-2024, 16:25. Дата останніх змін - 05-12-2024, 16:25

Молоко коров'яче, пастеризоване, 3,2%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г

Молоко коров'яче, пастеризоване, 3,2%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г... Державна закупівля - UA-2024-12-05-017706-a Молоко коров'яче, пастеризоване, 3,2%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/5/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-05-017706-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-05-018442-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-12-2024, 16:25
по 10-12-2024, 16:00

Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 20 календарних днів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України. Строк поставки товарів: з 01.01.2025 р. по 31.12.2025 р. Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Заявка передається Постачальнику в письмовому або телефонному режимі напередодні. Вимоги до упаковки: повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Поставка замовленої продукції проводиться згідно з заявками Покупця дрібними партіями (не менше 3-х разів на тиждень) в межах Специфікації, в робочі дні з 07:00 до 11:00 год., протягом 1 робочого дня з моменту здійснення замовлення. Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару, який замовив Покупець, вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі цього товару у власність Покупця у місці поставки.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
564000
564 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01984228 Досьє YouControl
Сайт:https://tml.org.ua
Контактна особа:Станович Маряна Андріївна
Телефон:380324753061
E-mail:maranastanovic100@gmail.com
Місцезнаходження:
82200, Україна, Львівська область,Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче, пастеризоване, 3,2%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г

12 000
кілограм
82200 , Україна , Львівська область , Трускавець , ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидпастеризованеАктивна05-12-2024, 16:25
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна05-12-2024, 16:25
Маса неттовід 900 до 900грамАктивна05-12-2024, 16:25
Масова частка жирувід 3.2 до 3.2відсотокАктивна05-12-2024, 16:25
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна05-12-2024, 16:25
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 16:25:28
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 16:25:23
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 20 календарних днів.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка замовленої продукції проводиться згідно з заявками Покупця дрібними партіями (не менше 3-х разів на тиждень) в межах Специфікації, в робочі дні з 07:00 до 11:00 год., протягом 1 робочого дня з моменту здійснення замовлення.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ