Закупівлю оголошено - 05-12-2024, 15:59. Дата останніх змін - 05-12-2024, 15:59

Фарш з курятини, заморожений, ДСТУ 8379 -(Код ДК 021:2015:15130000-8 М'ясопродукти)

Фарш з курятини, заморожений, ДСТУ 8379 -(Код ДК 021:2015:15130000-8 М'ясопродукти)... Державна закупівля - UA-2024-12-05-016109-a Фарш з курятини, заморожений, ДСТУ 8379 -(Код ДК 021:2015:15130000-8 М'ясопродукти) від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ"" від 12/5/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-05-016109-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-05-018734-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-12-2024, 15:59
по 10-12-2024, 08:00

Місце поставки товару на склад Покупця за адресою: а) 53003, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с.Новомайське, вул..Вишнева,1А б) 53700, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, смт. Широке, вул. Казбек 17Б протягом 2 (двох) діб на підстави замовника. 5.2. Продавець постачає товар дрібними партіями по 2 рази на місяць протягом 2024 року, в робочий графік Замовника (відповідальної особи, що працює на об'єкті постачання), за адресами Замовника протягом 2-ох робочих днів з дня подачі Замовником (відповідальної особи, що працює на об'єкті постачання) заявки на поставку (листом, e-mail, по телефону, повідомленням). Доставка товару здійснюється автомобільним транспортом Продавця. Всі транспортні витрати та розвантажувальні роботи бере на себе Продавець. Джерело фінансування закупівлі: Місцевий бюджет - 54 000 грн. 00 коп.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
54000
54 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ""
ЄДРПОУ:01280800 Досьє YouControl
Контактна особа:Ліснецька Юлія
Телефон:380988751900
E-mail:lisneckau@gmail.com
Місцезнаходження:
53003, Україна, Дніпропетровська область,Криворізький р-н, с.Новомайське, ВУЛИЦЯ ВИШНЕВА, БУДИНОК 1А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарш з курятини, заморожений, ДСТУ 8379

400
кілограм
Україна , Дніпропетровська область , Криворізький р-н, с.Новомайське, вул..Вишнева,1А,53003 /Криворізький р-н, смт. Широке, вул. Казбек 17Б, 53700 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУДСТУ 8379Активна05-12-2024, 15:59
Вид м'ясакурятинаАктивна05-12-2024, 15:59
Термічний станзамороженийАктивна05-12-2024, 15:59
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 15:58:48
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічний Видалено05-12-2024, 15:52:48
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-12-2024, 15:56:52
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          1) Місце поставки товару на склад Покупця за двома адресами: а) 53003, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с.Новомайське, вул..Вишнева,1А б) 53700, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, смт. Широке, вул. Казбек 17Б протягом 2 (двох) діб на підстави замовника. 2) Продавець постачає товар дрібними партіями по 2 рази на місяць протягом 2024 року, в робочий графік Замовника (відповідальної особи, що працює на об'єкті постачання), за адресами Замовника протягом 2-ох робочих днів з дня подачі Замовником (відповідальної особи, що працює на об'єкті постачання) заявки на поставку (листом, e-mail, по телефону, повідомленням). Доставка товару здійснюється автомобільним транспортом Продавця. Всі транспортні витрати та розвантажувальні роботи бере на себе Продавець. Покупець виконує розрахунки за отриманий від Постачальника товар на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Покупцем на свій рахунок коштів на фінансування даної закупівлі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ