Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 118 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 180 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Добровеличківський Ліцей "Гармонія"Добровеличківської селищної ради Кіровоградської області |
| ЄДРПОУ: | 33360465 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дем'янова Юлія |
| Телефон: | 380961593765 |
| E-mail: | ybondar1980@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 27000, Україна, Кіровоградська область,смт. Добровеличківка, вулиця Українська, буд. 121 |
13 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Головко Олега Станіславовича (далі — Учасник) встановлено невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації, а саме: • У складі тендерної пропозиції Учасник не в повному обсязі надав документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів, як того вимагає пункт 1.3. Додатку 1 до тендерної документації. Зазначена вимога належить до кваліфікаційних критеріїв, установлених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога про усунення невідповідностей: На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), замовник вимагає усунути виявлену невідповідність, а саме: Надати документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів у повному обсязі, зокрема, надати листи-відгуки по наданим аналогічним Договорам.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.