Товар поставляється Замовнику з 01.01.2025 року та до 31.12.2025 року включно, в робочі дні з 8.00 до 15.00 години дрібними партіями (не менше 3-х разів на тиждень) в кількості і дні відповідно до заявки Замовника, транспортом та за рахунок Постачальника на адресу Замовника. Порушення термінів поставки спричинить розірвання договору в односторонньому порядку. Продукція повинна бути безпечною для харчування працівників підприємства, забороняється завозити недоброякісний товар. Упаковка та тара повинні забезпечувати якість товару при перевезенні та зберіганні. Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару. Замовник не має обов’язку викупляти весь обсяг Товару, зазначеного в Специфікації, оскільки орієнтується на поточну потребу у ньому в 2025 році
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 210 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс"" |
ЄДРПОУ: | 03328646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія КАРСЬКА |
Телефон: | +380680294434 |
E-mail: | karskaanastasiia@gmail.com |
Місцезнаходження: | 29016, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 15/2 |
0 |