Закупівлю оголошено - 03-12-2024, 10:53. Дата останніх змін - 03-12-2024, 10:53

Сир кисломолочний та сир твердий; 15540000-5 Сирні продукти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Сир кисломолочний та сир твердий; 15540000-5 Сирні продукти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника... Державна закупівля - UA-2024-12-03-004169-a Сир кисломолочний та сир твердий; 15540000-5 Сирні продукти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 12/3/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-03-004169-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-03-004742-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-12-2024, 10:53
по 06-12-2024, 00:00

Умови проведення запиту пропозицій постачальників та укладення договору з Переможцем відбору. І. Постачальник, що подає пропозицію у запиті пропозицій постачальників (надалі – Запит), автоматично надає згоду з усіма умовами Запиту та умовами проєкту договору, що є складовою частиною Запиту. Постачальник має усвідомлювати, що у разі не відповідності його пропозиції вимогам Запиту, Замовник відхиляє пропозицію на підставі пп. 1 п. 64 постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (далі – Порядок № 822). 1. Відповідно до абз. 3 п. 61 Порядку № 822, Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, визначається переможцем відбору. 2. Переможець відбору зобов’язаний на дату укладення договору надати Замовнику наступні документи: 1) Копію Акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР потужностей із відсутністю фактів виявлених порушень, та виданий на ім’я постачальника не раніше 2024 року. 2) Копію Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я постачальника на зареєстровані потужності. 3) Копію наказу (розпорядження) про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 4) Копії документів (сертифікати та/або свідоцтва), які підтверджують, що постачальник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 5) Копію документів, що встановлюють порядок виконання постачальником заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – постачальником по встановленню інших операторів ринку, які постачають йому харчові продукти за принципом "крок назад" та "крок вперед" (простежуваність) та витяги з журналу простежуваності за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців). 6) Копію документів, що встановлюють порядок виконання постачальником заходів, які здійснює оператор ринку харчових продуктів – постачальник, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини. 7) Копію документів, які підтверджують проведення постачальником аналізу небезпечних факторів, виявлення критичних точок, установлення критичних меж у критичних точках та здійснення моніторингу в критичних точках, які забезпечують отримання даних для оперативного управління небезпечними факторами контролю за критичними точками. 8) Копію Акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на потужностях із відсутністю фактів виявлених порушень, та виданий на ім’я постачальника не раніше 2024 року. У разі ненадання Переможцем відбору Замовнику зазначених документів в передбачений термін Переможець відбору вважається таким, що відмовився від укладання договору на умовах, визначеними Замовником у Запиті, зокрема у проєкті договору, що є складовою частиною Запиту. 3. Переможець відбору обов’язково надає забезпечення виконання зобов’язань за договором - Банківську гарантію, оформлену з грошовим покриттям. 4. Переможець відбору зобов’язаний приступити до поставки товару після укладання договору, окремими партіями в період з 01 січня 2025 року до 31 грудня 2025 року, згідно з замовленнями від Замовника та в узгоджені з ним терміни, з урахуванням усіх умов, що передбачені договором. ІІ. Порядок укладення договору про закупівлю за результатами Запиту. Відповідно до абз. 3 п. 66 Порядку № 822 умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників та у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Відповідно до п. 66 Порядку № 822, замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 (п’ять) календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. ІІІ. Дана закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2025 рік, відповідно після укладення договору планові обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного розміру фінансування.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2882000
2 882 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:02145406 Досьє YouControl
Сайт:http://izmail-osvita.gov.ua/
Контактна особа:Бахарєва Ірина Олександрівна
Телефон:+380484121127
E-mail:tend.goroo@gmail.com
Місцезнаходження:
68600, Україна, Одеська область,місто Ізмаїл, проспект Незалежності, 62
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний 9%

10 000,00
кілограм
68600 , Україна , Одеська область , Ізмаїльський район, місто Ізмаїл , Комунальні заклади дошкільної освіти Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, що визначені у Додатку № 2 «Дислокація» до Договору ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Масова частка жиру9%Активна03-12-2024, 10:40
ДобавкиНіАктивна03-12-2024, 10:40
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна03-12-2024, 10:40
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 45%, без добавок

1 700,00
кілограм
68600 , Україна , Одеська область , Ізмаїльський район, місто Ізмаїл , Комунальні заклади дошкільної освіти Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, що визначені у Додатку № 2 «Дислокація» до Договору ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Добавкибез добавокАктивна03-12-2024, 10:40
Масова частка жиру45%Активна03-12-2024, 10:40
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)ТакАктивна03-12-2024, 10:40
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-12-2024, 10:53:15
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-12-2024, 10:40:12
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється за фактично поставлений Товар згідно з накладними (видатковими накладними) в розмірі 100% упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати постачання Товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ