Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2024, 00:00
Закупівля здійснюється ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 ( із змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 627 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 40 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа «НАЦІОНАЛЬНИЙ НАУКОВИЙ ЦЕНТР ФТИЗІАТРІЇ, ПУЛЬМОНОЛОГІЇ ТА АЛЕРГОЛОГІЇ імені Ф.Г. ЯНОВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ» |
| ЄДРПОУ: | 45227272 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ламберг Оксана Володимирівна |
| Телефон: | +380442703553 |
| E-mail: | oksanacenter@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 03680, Україна, м. Київ,місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10 |
6 |
1) Тендерною документацією (п.3 розділу V) та додатку №4 вимагалося надання заповненого проекту договору. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано проект договору про закупівлю у якому незаповнені п.3.1, п.11.3 та специфікація до нього. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати заповнений проект договору. 2) Згідно Тендерної документації (п.5 розділу ІІІ) та додатку №4 вимагалося надання скан-копій оригіналів листів – відгуків з інформацією про належне виконання договорів зазначених у довідці про досвід виконання аналогічних договорів, у тому числі щодо якості та строків. Листи-відгуки повинні бути виданими непізніше тридцятиденної давнини відносно дати оприлюднення оголошення про закупівлю. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано відгуки від ФОП Почтовик Є.О. №1 виданий 05.01.2024р та №5 виданий 18.02.2024р, хоча тендерною документацією та додатком №4 вимагалося надання відгуків виданих непізніше тридцятиденної давнини відносно дати оприлюднення оголошення про закупівлю. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати листи-відгуки, які відповідатимуть умовам тендерної документації. 3) Згідно Тендерної документації (п.3 розділу V) та додатку №4 вимагалося надання Листа-згоди з істотними умовами договору про закупівлю та проектом договору зазначеними у даній тендерній документації. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано довідку №5 від 05.12.2024р у якій учасник погоджується лише з умовами проекту договору. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати лист-згоду, який відповідатиме умовам тендерної документації. 4) Згідно Тендерної документації (п.5 розділу ІІІ) та додатку №4 вимагалося надання особових медичних книжок, з даними про проходження медичного огляду, працівників, які відповідальні за постачання товару (водій, вантажник, тощо). Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано особисту медичну книжку Білостоцької О.Г. в якій вказана дата наступного медичного огляду 12.10.2024р. Тобто на момент подання документу медичний огляд відсутній. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати особисту медичну книжку Білостоцької О.Г. з дійсними даними про проходження медичного огляду. 5) Згідно Тендерної документації (п.5 розділу ІІІ) та додатку №4 вимагалося надання скан-копії оригіналу договору на проведення дезінфекції та дератизації приміщення (складу), дійсного на 2024 рік та акт(ти) виконаних робіт за жовтень 2024 року. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано акт надання послуг №1 від 01.11.2024р. на проведення дезінфекції та дератизації приміщення (складу) та ненадано договір на проведення дезінфекції та дератизації приміщення (складу), дійсного на 2024 рік. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати вказаний договір. 6) Згідно Тендерної документації (п.5 розділу ІІІ) та додатку №4 вимагалося надання документів, підтверджуючих наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування. Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та реалізуються продукти харчування, які будуть постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати скан- копію оригіналу договору оренди зазначеного приміщення (складу) на 2024 рік. Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано довідку про потужності №1 від 05.12.2024р. в якій зазначено, що Вами орендується складське приміщення згідно договору оренди №12/12-22 від 12.12.2022р. А в складі тендерної пропозиції відсутній вказаний договір. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо підтвердити наявність власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування. 7) Згідно Тендерної документації (п.5 розділу ІІІ) та додатку №4 вимагалося підтвердження відсутності підстав відповідно до абзацу шістнадцятого пуктку 47 Особливостей у формі довідки або довідок в довільній формі із обов’язковим зазначенням всіх пунктів визначених у пункті 47 Особливостей. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутній вказаний документ. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати вказану довідку або довідки. 8) Згідно Тендерної документації (п.3 розділу V) та додатку №4 вимагалося надання документу, який підтверджує відносини з постачальником/виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або договір поставки, тощо) дійсного впродовж 2024 року. Також у тендерній документації (п.1 розділу ІІІ) та додатку №4 вказано, що усі документи повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД). Вами у складі Вашої тендерної пропозиції було надано -Договір постачання №09/12 від 09 грудня 2024р. із ТОВ «ФУД ПОСТАЧ КОМПАНІ» сканований з копії. - Договір постачання №2702 від 27 лютого 2024р. із ПП «Самріз» непідписаний покупцем. - Договір постачання №06092024/2 від 06 вересня 2024р. із Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю «Південьагропереробка» непідписаний покупцем. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати підписані договори та скановані з оригіналів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.