Строк поставки – з дати укладання договору до 31 грудня 2024 р. за рахунок Постачальника. Місце поставки товару: склад Комунального закладу "Центр соціально - психологічної реабілітації дітей" Полтавської обласної ради: вул. Першотравнева, 23, м. Гадяч , Полтавської області. Графік поставки – дрібними партіями по заявці Замовника, але не рідше ніж два рази на тиждень, без обмеження розміру мінімального замовлення. Продукція повинна бути безпечною для харчування підопічних, забороняється завозити недоброякісний товар. Упаковка та тара повинні забезпечувати якість товару при перевезенні та зберіганні. Запропоновані учасником характеристики та вимоги мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30 календарних днів з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної (в якій зазначені асортимент)
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 48 518,77 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальний заклад "Центр соціально - психологічної реабілітації дітей" Полтавської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 22547644 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Іван Павлов |
Телефон: | +380952297871 |
E-mail: | van6230i@gmail.com |
Місцезнаходження: | 37302, Україна, Полтавська область,м. Гадяч, вул. Першотравнева, буд. 23 |
0 |