Закупівлю оголошено - 22-11-2024, 11:03. Дата останніх змін - 22-11-2024, 11:03

"Деревина дров’яна, 1 групи, неколоті, довжина 1м, ТУУ-00994207-005" за кодом ДК 021:2015:03410000-7- Деревина

"Деревина дров’яна, 1 групи, неколоті, довжина 1м, ТУУ-00994207-005" за кодом ДК 021:2015:03410000-7- Деревина... Державна закупівля - UA-2024-11-22-004187-a "Деревина дров’яна, 1 групи, неколоті, довжина 1м, ТУУ-00994207-005" за кодом ДК 021:2015:03410000-7- Деревина від замовника Державна установа "Снігурівська виправна колонія (№ 5)" від 11/22/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-22-004187-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-22-004813-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-11-2024, 11:03
по 27-11-2024, 08:00

3.1. Поставка Товару здійснюється партіями, що погоджуються Сторонами, в залежності від фактичної потреби Замовника, на підставі заявок наданих Замовником. 3.2. Товар має бути поставлений не пізніше 3 календарних днів з моменту одержання відповідної заявки від Замовника. 3.3. Приймання-здача Товару за кількістю проводиться відповідно до товаросупровідних документів (накладних), за якістю – відповідно до документу, у якому зазначається якість Товару, також при прийманні Товару за кількістю і якістю Сторони керуються нормами чинного законодавства. 3.4. Датою виконання Постачальником зобов'язань щодо поставки партії Товару у повному обсязі вважається дата надходження Товару у відповідній кількості та якості, що відповідає вимогам Договору, у місце поставки та підписання Сторонами відповідних документів (накладних). 3.5. Зобов'язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаними у повному обсязі з моменту передачі якісного Товару у власність Замовника. 3.6. Право власності на Товар та ризик випадкового його знищення переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на Товар. 3.7. Постачальник зобов'язаний передати Товар у власність Замовника до 20.12.2024 року (згідно заявок). 3.8. У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов'язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами. Якщо фактичний строк поставки Товару з урахуванням строку заміни невідповідного Товару на відповідний перевищує строк, визначений п. 3.2. даного Договору, така поставка вважається простроченою. 3.9. Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, Замовником не приймається і не оплачується.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2380422
2 380 422,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Снігурівська виправна колонія (№ 5)"
ЄДРПОУ:08594654 Досьє YouControl
Контактна особа:Якушев Сергій Віталійович
Телефон:+380508706488
E-mail:super_yakushev@ukr.net
Місцезнаходження:
57361, Україна, Миколаївська область,Снігурівський район, с. Центральне вулиця Суворова, 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Деревина дров’яна

1190
метр кубічний
57361 , Україна , Миколаївська область , Снігурівський район , с. Центральне вулиця Суворова, 1 ,
по 20-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Група порідпершаАктивна22-11-2024, 10:59
ВиднеколотіАктивна22-11-2024, 10:59
Порода деревинитвердолистяніАктивна22-11-2024, 10:59
Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005ТакАктивна22-11-2024, 10:59
Природна вологістьНіАктивна22-11-2024, 10:59
Довжина1мАктивна22-11-2024, 10:59
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 11:03:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-11-2024, 10:59:09
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          4.1. Розрахунок Замовника з Постачальником у гривнях шляхом банківського переказу вартості фактично поставленої партії Товару, визначеної по видатковим накладним. 4.2. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання Товару на умовах відстрочки платежу строком 30 робочих днів. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на фінансування закупівлі на поточний рахунок Замовника. 4.3. Кожна із Сторін цього Договору має право вимагати проведення звірки здійснення поставки Товару і розрахунків за нього, яка оформляється відповідним Актом, що підписується представниками обох Сторін.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          3.1. Поставка Товару здійснюється партіями, що погоджуються Сторонами, в залежності від фактичної потреби Замовника, на підставі заявок наданих Замовником. 3.2. Товар має бути поставлений не пізніше 3 календарних днів з моменту одержання відповідної заявки від Замовника. 3.3. Приймання-здача Товару за кількістю проводиться відповідно до товаросупровідних документів (накладних), за якістю – відповідно до документу, у якому зазначається якість Товару, також при прийманні Товару за кількістю і якістю Сторони керуються нормами чинного законодавства. 3.4. Датою виконання Постачальником зобов'язань щодо поставки партії Товару у повному обсязі вважається дата надходження Товару у відповідній кількості та якості, що відповідає вимогам Договору, у місце поставки та підписання Сторонами відповідних документів (накладних). 3.5. Зобов'язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаними у повному обсязі з моменту передачі якісного Товару у власність Замовника. 3.6. Право власності на Товар та ризик випадкового його знищення переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на Товар. 3.7. Постачальник зобов'язаний передати Товар у власність Замовника до 20.12.2024 року (згідно заявок). 3.8. У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов'язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами. Якщо фактичний строк поставки Товару з урахуванням строку заміни невідповідного Товару на відповідний перевищує строк, визначений п. 3.2. даного Договору
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          7
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ