Закупівлю оголошено - 21-11-2024, 19:29. Дата останніх змін - 27-12-2024, 11:33

Ікра з кабачків, Кабачки консервовані, Квасоля у томатному соусі, Буряк гарнірний, Морква гарнірна

Ікра з кабачків, Кабачки консервовані, Квасоля у томатному соусі, Буряк гарнірний, Морква гарнірна... Державна закупівля - UA-2024-11-21-017089-a Ікра з кабачків, Кабачки консервовані, Квасоля у томатному соусі, Буряк гарнірний, Морква гарнірна від замовника Військова частина Т0920 від 11/21/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-21-017089-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-11-2024, 19:29
по 27-11-2024, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-11-2024, 20:00
по 02-12-2024, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 03-12-2024, 13:46
по 03-12-2024, 14:09

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
437962
437 962 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 189,81 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
437 962 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-12-2024, 13:46
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ікра з кабачків

1 166
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-03-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кабачки консервовані

2 220
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-03-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Квасоля у томатному соусі

954
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-03-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Буряк гарнірний

1 500
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-03-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Морква гарнірна

1 500
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 31-03-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Спарта 2015"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-12-2024 по 21-12-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Андріасян Михайло
Остаточна пропозиція:
431 951,04 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
431 951,04 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-12-2024, 23:04

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-12-24, 21:00:28
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати найменування товару, торгову марку (за наявності), виробника товару, країну походження товару та фасування).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, Вих №23/24 від 29.11.2024, але в графі «Фасування» не вказав об’єм фасування. «15.7. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що: - Учасник (уповноважена особа) не є юридичною особою – резидентом російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран, юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власниками) якої є резидент (резиденти) російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран, фізичною особою (фізичною особою – підприємець) – резидентом російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран;» Встановлено, що Учасник надав Довідку, Вих №25/24 від 29.11.2024, в якій відсутня інформації щодо ісламської республіки іран. «15.16. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та Виробника (якщо товар імпортований, то на офіційного представника виробника чи імпортера продукції на території України).» Встановлено, що Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей на Виробника. «15.18. Учаснику надати гарантійний лист, що запропонований товар не був (не буде) виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь, ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій.» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист, Вих №20/24 від 29.11.2024, в якому відсутня інформації щодо ісламської республіки іран. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-12-24, 21:00:28
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-11-21-017089-a-a2
Номер договору:
1206
Дата підписання договору:
24-12-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 24-12-2024 по 31-03-2025
517 970,70 UAH
Ціна договору
431 642,25 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Волкова Марина Павлівна"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-12-2024 по 21-12-2024
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, село Новоселівка, вул. Шевченко, будинок 37А, 53623, Марина Волкова
Остаточна пропозиція:
352 676,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
352 676,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Волкова Марина Павлівна"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-12-2024 по 11-12-2024
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський р-н, село Новоселівка, вул. Шевченко, будинок 37А, 53623, Марина Волкова
Остаточна пропозиція:
352 676,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
352 676,40 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-12-2024, 11:29

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-12-24, 15:37:34
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати найменування товару, торгову марку (за наявності), виробника товару, країну походження товару та фасування).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, Вих. № 01 від 29.11.2024 р., але в розділі «Вартість пропозиції» не вказав суму цифрами, в розділі «Виробник товару та країна походження товару» не вказана країна походження. «15.11. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про захист економічної конкуренції».» Встановлено, що Учасник надав Інформаційну довідку, Вих. № 08 від 29.11.2024 р., в якій він гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, але Замовником вимагається документ під назвою «Гарантійний лист». «15.17. Учаснику надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) (або якщо товар імпортований, на офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору.» Встановлено, що Учасник надав гарантійний лист від ФОП Білодід Т.М. Вих. № 15 від 29.11.2024, в якому не вірно вказана дата виходу оголошення. Також Учасник надав гарантійний лист від ФОП Червенков Г.Д. Вих. № 15 від 28.11.2024, в якому не вірно вказана дата виходу оголошення, крім того скан гарантійного листа від ФОП Червенков Г.Д. Вих. № 15 від 28.11.2024 наданий не в кольоровому вигляді, як вимагається замовником. «15.18. Учаснику надати гарантійний лист, що запропонований товар не був (не буде) виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь, ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій.» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист вих. №10 від 29.11.2024 р., в якому відсутня гарантія, що запропонований товар не був (не буде) виготовлений та ввезений з ісламської республіки іран. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-12-24, 15:37:34

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Волкова Марина Павлівна"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
352 676,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
352 676,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Спарта 2015"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
431 951,04 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
431 951,04 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-11-2024, 19:29:27
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-11-2024, 19:29:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-11-2024, 19:29:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-11-2024, 19:29:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-11-2024, 19:29:19
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ