Закупівлю оголошено - 21-11-2024, 17:56. Дата останніх змін - 21-11-2024, 17:56

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості... Державна закупівля - UA-cd556b6bb0d34401a543d8c7fa65a6b0 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості від замовника Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва від 21.11.2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-21-016633-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-21-008002-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-11-2024, 17:56
по 26-11-2024, 19:00

15613300-1 Злакові продукти ( Крупа гречана фасована , 1 ґатунку, 1 кг) - 1298 шт; 15614000-5 Рис оброблений (Рис шліфований , 1 ґатунку, фасований 1 кг) - 1298 шт. УВАГА!!! Умови поставки (від 50 - до 200 одиниць) на 2 адреси (вказано в договорі) протягом року (у Замовника немає складу) 4.1. Поставка Товару здійснюється партіями фасованими по пакетам відповідно до п. 4.1.1. та поданої Замовником Заявки. 4.1.1. Фасування круп у пакети типу майка (від 40 см х від 70 см, від 25 мікрометрів) склад пакету: Крупа гречана, 1 ґатунку, 1 кг - 2 шт; Рис шліфований, 1 ґатунку, 1 кг - 2 шт. 4.2. Подання Заявки здійснюється письмово та/або засобами телекомунікаційного зв’язку, на зазначені в цьому договорі засоби зв’язку, не пізніше ніж за 2 робочі дні до запланованої дати поставки. У Заявці вказується бажана кількість одиниць Товару (від 50 - до 200 одиниць) згідно Специфікації, зазначається адреса та час поставки (з 08:00 до 12:00 години). Більш докладно в проекті договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
131314.33
131 314,33 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва
ЄДРПОУ:37674964 Досьє YouControl
Контактна особа:Федорова Катерина Валентинівна
Телефон:380442905542
E-mail:tc_svtgb@ukr.net
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рис шліфований, сорт перший

1298
кілограм
03148 , Україна , м. Київ , вул. Жмеринська 22а, вул. Чорнобильська ,9, вул. Академіка Корольова, 10-А та Підлісна, 3 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
СортпершийАктивна21-11-2024, 17:56
ВидшліфованийАктивна21-11-2024, 17:56
Відповідність ГОСТ 6292ТакАктивна21-11-2024, 17:56
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа гречана ядриця, ґатунок перший

1298
кілограм
03148 , Україна , м. Київ , вул. Жмеринська 22а, вул. Чорнобильська9, вул. Академіка Корольова10-А та Підлісна, 3 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидядрицяАктивна21-11-2024, 17:56
ҐатунокпершийАктивна21-11-2024, 17:56
Відповідність ДСТУ 7697ТакАктивна21-11-2024, 17:56
Обробка пароюТакАктивна21-11-2024, 17:56
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-11-2024, 17:56:04
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-11-2024, 17:55:17
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          3.1. Усі розрахунки між Сторонами здійснюються у національній валюті України. Оплата по Договору буде здійснюватися за рахунок коштів місцевого бюджету. 3.2. Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Попередня оплата Товару не передбачається. 3.3. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до десяти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ