Під час укладання Договору ПОСТАЧАЛЬНИК надає перелік документів, визначених п. 5.12 Договору. Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника два рази на тиждень. Під документами, що підтверджують безпечність та якість товару, у Договорі розуміється декларація виробника (або якісне посвідчення, або сертифікат якості тощо) та експертний висновок (протокол дослідження тощо). Якість товару, що постачається, повинна відповідати вимогам ДСТУ 4274, ДСТУ 4275, ДСТУ 7519. Товар пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні. У разі, якщо товар, поставлений Постачальником, є неякісним і не відповідає вимогам ДСТУ або не додержана вимога щодо залишкового терміну зберігання (використання) товару, Покупець не приймає та не оплачує товар, а Постачальник за свій рахунок здійснює протягом 5 (п’яти) діб допоставку товару, що відповідає вимогам Договору. ПРОДАВЕЦЬ повинен здійснювати поставку товару згідно заявки замовника в телефоному режимі в строк включно до 31 грудня 2024 року, орієнтовно два рази на тиждень. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку товару на умовах DDP (згідно Інкотермс 2010), за адресою: 21001, м. Вінниця, вул. Брацлавська, будинок 2. Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом оплати товару ПОКУПЦЕМ за фактом поставки товару протягом 10 банківських днів з дати отримання товару на склад ПОКУПЦЯ, у міру надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ. У разі затримки бюджетного фінансування ПОКУПЦЯ та/або затримки з боку органів Державної казначейської служби України у здійсненні розрахунково-касового обслуговування, розрахунки за фактом поставки товару здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки ПОКУПЦЯ, та/або з моменту можливості органів Державної казначейської служби України здійснювати розрахунково-касового обслуговування. СТОРОНИ домовились, що будь-які штрафні санкції до ПОКУПЦЯ в такому випадку не застосовуються.. Післяоплата (100%).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 68 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКА УСТАНОВА ВИКОНАННЯ ПОКАРАНЬ (№1)" |
ЄДРПОУ: | 08562602 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Корпалюк Артур Анатолійович |
Телефон: | 380971743284 |
E-mail: | AA_korpaljuk@meta.ua |
Місцезнаходження: | 21001, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Брацлавська будинок 2 |
1 |