Період оскарження умов закупівлі - по 24-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 40 511,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 202,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ |
| ЄДРПОУ: | 02770104 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Маркітан |
| Телефон: | +380678818386 |
| E-mail: | borodynka-internat-buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,смт Бородянка, вулиця Ветеранів, 1 |
2 |
1. Учасник надав копію договору, зазначеного в довідці, не в повному обсязі (відсутні сторінки та специфікація). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.1.2 пункту 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, Додатку 1 до тендерної документації: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 3.Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.