Закупівлю оголошено - 19-11-2024, 15:13. Дата останніх змін - 19-11-2024, 15:13

Деревина дров’яна, 2 групи, ТУУ, неколоті, вільха чорна, 1,9 м

Деревина дров’яна, 2 групи, ТУУ, неколоті, вільха чорна, 1,9 м... Державна закупівля - UA-2024-11-19-012317-a Деревина дров’яна, 2 групи, ТУУ, неколоті, вільха чорна, 1,9 м від замовника ДУ "Житомирська виправна колонія (№4)" від 11/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-19-012317-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-19-014247-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-11-2024, 15:13
по 25-11-2024, 08:05

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Деревина дров'яна 2 групи, неколоті - 50,00 куб.м. D 15-38 см, L-1.0 м. – 1,9 м. Порода – вільха. В деревині не допускається зовнішня трухлява гниль. Дрова повинні бути очищені від сучків. Висота сучків, що залишаються, не повинна перевищувати 30 мм. У вартість повинна входити доставка та розвантажувальні роботи. Поставка до 16.12.2024. Вимоги до предмету закупівлі: 1. Товар, який буде постачатися, повинен відповідати показникам якості, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам якості. 2. При поставці товару копії супровідних документів надаються на кожну партію товару. Умови поставки: Поставка товару згідно заявок Замовника до 16.12.2024 року. Термін поставки: поставка товару здійснюється Учасником протягом трьох днів з моменту отримання заявки від Замовника. Місце поставки: 10001, Житомирська обл., м. Житомир проспект Незалежності, 172. Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи - за рахунок постачальника. Кожна партія предмету закупівлі має супроводжуватися документами (накладними, документами, які засвідчують якість, безпеку та походження товару). Ціна на товар має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт і тари та інших витрат, визначених законодавством.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
60000
60 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДУ "Житомирська виправна колонія (№4)"
ЄДРПОУ:08563323 Досьє YouControl
Контактна особа:Білоцька Тетяна Василівна
Телефон:+380970905511
E-mail:zakupki_zvk4@ukr.net
Місцезнаходження:
10001, Україна, Житомирська область,Житомир, Проспект Незалежності, 172
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Деревина дров’яна, 2 групи, неколоті, ТУУ-00994207-005

50
метр кубічний
10001 , Україна , Житомирська область , Житомир , Проспект Незалежності, 172 ,
по 16-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Група поріддругаАктивна19-11-2024, 15:01
ВиднеколотіАктивна19-11-2024, 15:01
Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005ТакАктивна19-11-2024, 15:01
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 15:13:01
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-11-2024, 15:09:30
        Проект договору
        публічний Видалено19-11-2024, 15:01:42
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника за заявкою Замовника до 16.12.2024
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Поставка товару здійснюється за рахунок Постачальника за заявкою Замовника до 16.12.2024. Розрахунки проводяться шляхом переказу Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника за фактично поставлений Покупцю Товар (післяплата). У випадку затримки оплати замовлення Покупцем як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Товару на протязі 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів на рахунок.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ